eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

10 731 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: pracownik magazynu
województwo: zagranica
gdzie: ulm

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • PRACOWNIK MAGAZYNU Z ART. PAPIERNICZYMI I ZABAWKAMI

    2025-03-17 ImpactJob Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Niemcy , Ulm
    oferta w kategorii: Produkcja / Przemysł

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Praca przy taśmie, pakowanie • Kompletacja przy użyciu urządzenia MDE i skanera • Składanie towarów zgodnie z zamówieniem (art. Papiernicze, zabawki, pończochy) • Obsługa wózka EPT WYMAGANIA: • Znajomość ...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Miniony rok branża automotive może zaliczyć do udanych. Prognozy na najbliższą przyszłość nie są już jednak tak optymistyczne, co nie pozostaje bez wpływu na poziom zatrudnienia w sektorze. Nie oznacza to jednak, że pracodawcy porzucili ...

Co powinniśmy powiedzieć, gdy kolega lub koleżanka z pracy mówi, że jest chora? Albo że choruje bliska mu/jej osoba? Jak szef powinien zareagować na takie wyznanie? - Najważniejsze, by docenić, że osoba, z którą mamy relację zawodową ...

Od 1 stycznia 2025 r. pracownicy wykonujący swoje obowiązki w godzinach nocnych mogą spodziewać się wyższego dodatku za pracę. Zmiana ta jest związana z podniesieniem w Polsce poziomu minimalnego wynagrodzenia, które od stycznia 2025 roku ...

Z niedoborem pracowników boryka się wiele branż, m.in. logistyczna i produkcyjna. Jakimi wynagrodzeniami kuszą ich pracodawcy? Agencja zatrudnienia Trenkwalder przeanalizowała wysokość zarobków na najbardziej popularnych stanowiskach ...

Wprawdzie do obecności sztucznej inteligencji zdążyliśmy już się przyzwyczaić, to jednocześnie pytania o to, czy AI jest w stanie pozbawić nas etatów nadal nie cichną. W których zawodach prawdopodobieństwo zastąpienia pracowników ...