eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyzachodniopomorskiewykładanie towaru › Obsługa klienta / Call center

Znajdź oferty pracy

10 348 ofert w bazie

Znaleziono 2 oferty pracy spełniające twoje zapytanie:

stanowisko: wykładanie towaru
branża: Obsługa klienta / Call center
województwo: zachodniopomorskie

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

  • Zwolnienie pracownika z obowiązku świadczenia pracy

    Zwolnienie pracownika z obowiązku świadczenia pracy

    Zwolnienie pracownika z obowiązku świadczenia pracy realizowane jest w ramach uprawnień kierowniczych pracodawcy. W konsekwencji pracodawca ma prawo wtórnie zobowiązać pracownika do świadczenia pracy (zgoda zatrudnionego nie jest wymagana) ...

  • Jeszcze za wcześnie na jawność wynagrodzeń?

    Jeszcze za wcześnie na jawność wynagrodzeń?

    Hays wraz z kancelarią Baker McKenzie prezentują wnioski z raportu "Wynagrodzenia - największe tabu polskiego rynku pracy?" Pytanie zawarte w tytule opracowania dość wyraźnie nakreśla tendencję zaznaczającą się nad Wisłą - od jawności ...

  • Luka płacowa: od 15 listopada kobiety bez wynagrodzenia

    Luka płacowa: od 15 listopada kobiety bez wynagrodzenia

    O dysproporcjach występujących pomiędzy zarobkami kobiet i mężczyzn jest ciągle głośno i nie ma w tym nic zaskakującego, skoro problem luki płacowej od lat nie traci na aktualności. Dobitnym tego potwierdzeniem są chociażby doniesienia ...

  • 7 błędów popełnianych na Linkedin. Czy też je robisz?

    7 błędów popełnianych na Linkedin. Czy też je robisz?

    Prowadzenie profilu na LinkedIn może być kluczowe dla sukcesu zawodowego managerów, jednak wiele z nich popełnia błędy, które mogą ograniczyć ich efektywność i wpływ na platformie. Oto kilka najczęstszych z nich.

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...