eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyzachodniopomorskiemanagerHRwil

Znajdź oferty pracy

9 839 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: manager
branża: HR
województwo: zachodniopomorskie
gdzie: wil

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • HR Manager

    2025-02-11 HAYS Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Koszalin
    oferta w kategorii: HR

    HR Manager Koszalin NR REF.: 1191076 Your new company  Job Summary: Support senior management and employees with people management, delivering a value-added service in line with business objectives. A positive and fully flexible approach is esse...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Pracownik, który zachorował w okresie, gdy wygasła jego umowa o pracę, ma prawo do zasiłku chorobowego, jeśli otrzymał eZLA wciągu 14 dni po ustaniu zatrudnienia. Powinien on jednak poinformować lekarza wystawiającego zwolnienie o ustaniu ...

Za nami aż dwa długie weekendy listopadowe, przed nami grudzień i Boże Narodzenie. A niektórzy już analizują układ kalendarza w nowym roku. Kiedy wypadają święta i dni wolne od pracy? Na ile długich weekendów możemy liczyć w 2025 ...

Od 1 kwietnia 2024 roku obowiązują nowe stawki jednorazowych odszkodowań z tytułu wypadku przy pracy lub choroby zawodowej - zwraca uwagę Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Za każdy procent stałego lub długotrwałego uszczerbku na zdrowiu ...

W I półroczu 2024 ZUS skontrolował 260,8 tys. osób na zwolnieniach lekarskich. W efekcie wydał 18,6 tys. decyzji wstrzymujących dalszą wypłatę zasiłków chorobowych. Jakie są najczęstsze powody nieprawidłowego wykorzystywania zwolnień? ...

Na każdy dzień odpoczynku przypadać będą mniej niż dwa dni pracy - tak zapowiada się rok 2025. Wraz z wolną Wigilią szykuje się nam bowiem 249 dni roboczych. To najmniej od 25 lat, a wynik ten wciąż nie uwzględnia 26 dni standardowego ...