eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracywielkopolskieGrafton Recruitment Sp. z o.o. › Obsługa klienta / Call center

Znajdź oferty pracy

10 052 ofert w bazie

Znaleziono 2 oferty pracy spełniające twoje zapytanie:

pracodawca: Grafton Recruitment Sp. z o.o.
branża: Obsługa klienta / Call center
województwo: wielkopolskie

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Miasto

Praca - wiadomości i porady

  • Pierwsza pomoc w miejscu pracy. Jakie są obowiązki firm?

    Pierwsza pomoc w miejscu pracy. Jakie są obowiązki firm?

    Jak wynika z danych GUS, tylko w I. półroczu 2023 r. zgłoszono 28 400 osób poszkodowanych w wypadkach przy pracy, czyli o 1,8% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Zwiększyła się również liczba poszkodowanych przypadająca ...

  • Renta szkoleniowa otwiera nowe możliwości

    Renta szkoleniowa otwiera nowe możliwości

    Utrata zdrowia nie musi oznaczać utraty pracy, choć zmusza niekiedy do zmiany zawodu. Wsparcie finansowe niezbędne do przekwalifikowania zapewnia ZUS, przyznając rentę szkoleniową. Kiedy i komu przysługuje takie świadczenie?

  • Święta i dni wolne od pracy w Niemczech w 2024 roku

    Święta i dni wolne od pracy w Niemczech w 2024 roku

    Jak wygląda kalendarz świat i dni wolnych od pracy w Niemczech w 2024 roku? Należy zwrócić uwagę, że niektóre święta są obchodzone w całym kraju, a niektóre tylko w poszczególnych landach.

  • Coraz więcej zwolnień grupowych

    Coraz więcej zwolnień grupowych

    W 2024 roku spodziewany jest znaczny wzrost zwolnień grupowych w Polsce. Takie plany ogłosiły już m.in. Agora, ING, IKEA, ABB czy BNP Paribas Bank Polska. Zwalnia nawet dotychczas szybko rosnący sektor usług biznesowych. W centrach usług w ...

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...