Znajdź oferty pracy
Znaleziono 10 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:
stanowisko: specjalista ds. obsługi klientasłowa kluczowe: c e
województwo: pomorskie
Uwaga: słowa, wpisane w wyszukiwarce są za krótkie! Wyszukać można jedynie słowa z przynajmniej dwoma literami.
Dostępne oferty pracy:
-
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
2 oferty, 1 region ▼2025-04-20 Klient portalu Praca.pl
obserwuj ofertę miejsce pracy: Gdańsk
oferta w kategorii: Sprzedaż
Opis stanowiska Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami Dążenie do realizacji wskaźników satysfakcji klientów ustalonych przez managerów Zaangażowane rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na potrzeby ...
-
Specjalista ds. Obsługi Klienta
2 oferty, 1 region ▼2025-04-23 Synevo Sp. z o.o.
obserwuj ofertę miejsce pracy: Rumia , ul. Dąbrowskiego 27 , Tczew , ul. Piaskowa 3
oferta w kategorii: Sprzedaż
Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań. Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą. Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych. Obsługa kasy fiskalnej i systemu do o...
-
Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. chorwackim)
2025-04-21 Kone Sp. z o.o.
obserwuj ofertę miejsce pracy: Gdańsk
oferta w kategorii: Sprzedaż
Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających ...
-
Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. słoweńskim)
2025-04-21 Kone Sp. z o.o.
obserwuj ofertę miejsce pracy: Gdańsk
oferta w kategorii: Sprzedaż
Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających ...
-
Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. serbskim)
2025-04-21 Kone Sp. z o.o.
obserwuj ofertę miejsce pracy: Gdańsk
oferta w kategorii: Sprzedaż
Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających ...
-
Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. greckim)
2025-04-21 Kone Sp. z o.o.
obserwuj ofertę miejsce pracy: Gdańsk
oferta w kategorii: Sprzedaż
Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających ...
-
Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. rumuńskim)
2025-04-21 Kone Sp. z o.o.
obserwuj ofertę miejsce pracy: Gdańsk
oferta w kategorii: Sprzedaż
Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających ...
-
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych
2025-04-23 Foundever
obserwuj ofertę miejsce pracy: Gdańsk
oferta w kategorii: Sprzedaż
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaang...
-
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Punkcie Medycznym
2025-04-24 Klient portalu Praca.pl
obserwuj ofertę miejsce pracy: Rumia
oferta w kategorii: Zdrowie / Medycyna / Farmacja
Opis stanowiska Bezpośrednia obsługa Pacjentów w punkcie rejestracyjnym i gabinecie Informowanie o usługach, akcjach promocyjnych oraz produktach dodatkowych Realizacja płatności i praca z kasą fiskalną Obsługa systemu informatyczneg...
-
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (obsługa czatu video)
2025-04-24 Klient portalu Praca.pl
obserwuj ofertę miejsce pracy: Gdańsk
oferta w kategorii: Sprzedaż
Opis stanowiska Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo zgodnie z najwyższymi standardami, Aktywne dążenie do osiągania wysokich wskaźników zadowolenia klientów, Zaangażowanie w rozumienie i rozwiązywanie problemów klientów.