eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracypomorskieHRitalian, junior hr administrator with french, swedish

Znajdź oferty pracy

9 759 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

słowa kluczowe: italian junior hr administrator with french swedish
branża: HR
województwo: pomorskie

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • People Service Specialist with Italian

    2024-11-11 HAYS Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Gdansk
    oferta w kategorii: HR

    People Service Specialist with Italian Gdansk NR REF.: 1189231 Your new company  Our client is a global technology company that has been transforming the way people work for more than 80 years. The office is located in Gdańsk in the Olivia Star...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Praca - wiadomości i porady

Jeżeli z jakichś powodów nie jesteśmy w stanie samodzielnie załatwić spraw w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, możemy udzielić pełnomocnictwa innej osobie. Kogo możemy upoważnić do reprezentowania nas? Jak to zrobić? Jakich spraw ...

Luka płacowa ciągle ma się dobrze i wiele wskazuje na to, że sytuacja ta nie ma szans na szybką poprawę - jak pisze Allianz w obecnym tempie zniwelowanie różnic w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn zajęłoby 93 lata. I wprawdzie w ...

W ostatnich latach wzrosło zainteresowanie widełkami płacowymi w ogłoszeniach o pracę. Dzięki nim kandydaci mogą zweryfikować własne oczekiwania finansowe jeszcze przed, często wieloetapowym, procesem rekrutacji. Jest to także element ...

W 2024 roku układ kalendarza sprzyja organizacji przedłużonych weekendów. W niektórych miesiącach wolnych dni może być naprawdę sporo. Ile będziemy mieć długich weekendów w 2024 roku?

Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...