Znajdź oferty pracy
Dostępne oferty pracy:
-
PRACOWNIK DZIAŁU KADR I PŁAC.
2024-11-09 Centralna Baza Ofert Pracy
obserwuj ofertę miejsce pracy: Głogów Małopolski
oferta w kategorii: Administracja biurowa
Numer oferty: StPr/24/4449 Obowiązki: - prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników, z tym dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem, oraz rozwiązaniem stosunku pracy; - sporządzanie listy płac, naliczanie wynagrodzeń z umów o pra...
-
KOORDYNATOR DO SPRAW ZARZĄDZANIA FLOTĄ SAMOCHODÓW
2024-11-08 Centralna Baza Ofert Pracy
obserwuj ofertę miejsce pracy: Rzeszów
oferta w kategorii: Administracja biurowa
Numer oferty: StPr/24/4432 Obowiązki: Administrowanie flotą samochodową (samochody osobowe) zgodnie z polityką flotową firmy Zarzadzanie grupą kierowców, w tym rozliczanie godzin pracy Nadzór nad serwisem samochodów, wymianą opon, monitoringi...
-
ASYSTENT NOTARIUSZA
2024-11-05 Centralna Baza Ofert Pracy
obserwuj ofertę miejsce pracy: Rzeszów
oferta w kategorii: Administracja biurowa
Numer oferty: StPr/24/4389 Obowiązki: pisanie projektów aktów notarialnych, prowadzenie rejestrów prowadzenie sekretariatu, obsługa telefoniczna i osobista klientów, wykonywanie innych zleconych prac biurowych sporządzanie miesięcznych sprawozd...
-
PRACOWNIK ADMINISTRACJI W DZIALE SZKOLEŃ LOTNICZYCH
2024-11-02 Centralna Baza Ofert Pracy
obserwuj ofertę miejsce pracy: Mielec
oferta w kategorii: Administracja biurowa
Numer oferty: StPr/24/1310 Obowiązki: Czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem recepcji w Ośrodku Szkolenia Lotniczego, profesjonalna i sprawna obsługa Klientów, obsługa połączeń telefonicznych oraz e-maila, dbanie o rzetelny przepływ informacji, ...
-
KOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI
2024-10-19 Centralna Baza Ofert Pracy
obserwuj ofertę miejsce pracy: Mielec
oferta w kategorii: Administracja biurowa
Numer oferty: StPr/24/1756 Obowiązki: - wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług medycznych świadczonych przez Szpital, - przygotowanie i koordynowanie wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobo...