eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyopolskierecepcjonistka › Obsługa klienta / Call center

Znajdź oferty pracy

10 175 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: recepcjonistka
branża: Obsługa klienta / Call center
województwo: opolskie

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

  • Jak ustalić wysokość wynagrodzenia pracownika?

    Jak ustalić wysokość wynagrodzenia pracownika?

    Dokładne określenie wynagrodzenia na danym stanowisku jest bardzo istotne dla organizacji, a w szczególności dla osób zajmujących się rekrutacją nowych pracowników. Dynamiczny rynek pracy oraz pojawianie się na nim przedstawicieli nowego ...

  • Długie weekendy - jak wygląda kalendarz 2024?

    Długie weekendy - jak wygląda kalendarz 2024?

    W 2024 roku układ kalendarza sprzyja organizacji przedłużonych weekendów. W niektórych miesiącach wolnych dni może być naprawdę sporo. Ile będziemy mieć długich weekendów w 2024 roku?

  • Praca w IT: jakie zarobki programisty w III kw. 2023?

    Praca w IT: jakie zarobki programisty w III kw. 2023?

    Pojawiły się najnowsze doniesienia o zarobkach, na które pracownicy IT mogli liczyć w minionym kwartale. Opracowanie zwraca również uwagę na dość ciekawe zjawisko, jakim jest wzrost liczby pracodawców oferujących pracę w IT, wskazując ...

  • Jakie wynagrodzenia w produkcji i logistyce?

    Jakie wynagrodzenia w produkcji i logistyce?

    Z niedoborem pracowników boryka się wiele branż, m.in. logistyczna i produkcyjna. Jakimi wynagrodzeniami kuszą ich pracodawcy? Agencja zatrudnienia Trenkwalder przeanalizowała wysokość zarobków na najbardziej popularnych stanowiskach ...

  • 7 błędów popełnianych na Linkedin. Czy też je robisz?

    7 błędów popełnianych na Linkedin. Czy też je robisz?

    Prowadzenie profilu na LinkedIn może być kluczowe dla sukcesu zawodowego managerów, jednak wiele z nich popełnia błędy, które mogą ograniczyć ich efektywność i wpływ na platformie. Oto kilka najczęstszych z nich.