Znajdź oferty pracy
Dostępne oferty pracy:
-
Konsultant / Konsultantka ds. klienta z językami polskim i angielskim
2025-04-16 Concentrix
obserwuj ofertę miejsce pracy: Lublin
oferta w kategorii: Sprzedaż
Zarządzanie komunikacją z klientami przez telefon, e-mail i chat. Wprowadzanie danych do systemu i rozwiązywanie zgłoszeń. Rozpoznawanie i odpowiadanie na potrzeby klientów. Utrzymanie wysokiej jakości obsługi.
-
Konsultant Telesprzedaży
2025-04-10 Klient portalu Praca.pl
obserwuj ofertę miejsce pracy: Lublin
oferta w kategorii: Sprzedaż
Opis stanowiska Telefoniczna sprzedaż szkoleń edukacyjnych dedykowanych dla nauczycieli. Nawiązywanie i pielęgnowanie relacji z obecnymi oraz potencjalnymi klientami. Prowadzenie połączeń wychodzących oraz przychodzących w celu realiza...
-
Konsultant ds. sprzedaży szkoleń edukacyjnych
2025-04-15 Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
obserwuj ofertę miejsce pracy: Lublin
oferta w kategorii: Sprzedaż
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Co będzie należało do Twoich zadań? Telefoniczna sprzedaż szkoleń edukacyjnych dla nauczycieli Budowanie relacji z obecnymi i potencjalnymi Klientami Obsługa połączeń wychodzą...
-
Konsultant ds. Klientów Biznesowych
2025-04-07 Klient portalu Praca.pl
obserwuj ofertę miejsce pracy: lubelskie
oferta w kategorii: Sprzedaż
Opis stanowiska Aktywna sprzedaż produktów i usług dla sektora biznesowego Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Realizacja celów sprzedażowych Udział w szkoleniach zawodowych
-
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
2025-04-05 Concentrix
obserwuj ofertę miejsce pracy: Lublin
oferta w kategorii: Sprzedaż
Aktywnie wspieraj klientów w przełomowych technologiach mobilności. Buduj i utrzymuj relacje z klientami. Monitoruj i raportuj działania oraz osiągnięcia w systemach.
-
Konsultant klienta z językiem niemieckim
2025-04-05 Klient portalu Praca.pl
obserwuj ofertę miejsce pracy: Lublin
oferta w kategorii: Sprzedaż
Opis stanowiska Wsparcie klientów w zakresie najnowszych technologii. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Monitorowanie oraz raportowanie wyników działań.