eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyświętokrzyskieAdministracja biurowahamburg, kierowca c e

Znajdź oferty pracy

10 556 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

słowa kluczowe: hamburg kierowca c e
branża: Administracja biurowa
województwo: świętokrzyskie

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • KIEROWCA/KURIER

    2025-02-18 Centralna Baza Ofert Pracy Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Kielce
    oferta w kategorii: Administracja biurowa

    Numer oferty: StPr/25/0519 Obowiązki: Przewóz paczek. Wymagania:Wymagania konieczne: Umiejętności i uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Pozostałe wymagania: Wymagania; prawo jazdy kat B, orzeczenie ...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Miasto

Praca - wiadomości i porady

Co powinniśmy powiedzieć, gdy kolega lub koleżanka z pracy mówi, że jest chora? Albo że choruje bliska mu/jej osoba? Jak szef powinien zareagować na takie wyznanie? - Najważniejsze, by docenić, że osoba, z którą mamy relację zawodową ...

W Niemczech część świąt jest obchodzona w całym kraju, a niektóre są celebrowane tylko w określonych landach. Sprawdźmy, jak wygląda kalendarz świąt i dni wolnych od pracy w Niemczech w 2025 roku.

Przed nami wyniki opublikowanego przez justjoin.it i N-iX raportu „Co z tym Eldorado? Zarobki i oczekiwania branży IT 2024/2025”. Opracowanie przynosi odpowiedzi na pytania dotyczące m.in. zapotrzebowania na specjalistów IT, oferowanego im ...

Od 7 czerwca 2026 roku maja zacząć obowiązywać nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować ...

Wprawdzie do obecności sztucznej inteligencji zdążyliśmy już się przyzwyczaić, to jednocześnie pytania o to, czy AI jest w stanie pozbawić nas etatów nadal nie cichną. W których zawodach prawdopodobieństwo zastąpienia pracowników ...