eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyświętokrzyskieAdministracja biurowa2800-3000 euro na rękę, kierowca c e, plandeka

Znajdź oferty pracy

10 682 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

słowa kluczowe: 2800-3000 euro na rękę kierowca c e plandeka
branża: Administracja biurowa
województwo: świętokrzyskie

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • KIEROWCA/KURIER

    2025-02-18 Centralna Baza Ofert Pracy Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Kielce
    oferta w kategorii: Administracja biurowa

    Numer oferty: StPr/25/0519 Obowiązki: Przewóz paczek. Wymagania:Wymagania konieczne: Umiejętności i uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Pozostałe wymagania: Wymagania; prawo jazdy kat B, orzeczenie ...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Miasto

Praca - wiadomości i porady

O tym, że dyskryminowanie płacowe mężczyzn jest spoko i innych problemach z definicją i liczeniem luki płacowej w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2023/970.

Wysokość płacy minimalnej to aktualnie gorący temat w Polsce. W 2023 roku mieliśmy do czynienia z dwukrotną podwyżką minimalnego wynagrodzenia. Taka sytuacja będzie miała miejsce również w 2024 roku.

Wypłacanie wynagrodzenia „pod stołem" w celu ukrycia dochodów pracownika i uniemożliwienia egzekucji komorniczej wiąże się z poważnymi konsekwencjami dla firmy. Niestety praktyka ta wciąż jest stosowana. Takie działania naruszają ...

Absencja jest powszechnym problemem wśród pracowników produkcyjnych. W artykule omówiono potencjalne źródło tego zjawiska oraz przedstawiono metody radzenia sobie z nim. Podkreślono rolę atrakcyjnych systemów wynagrodzeń, które mogą ...

Początek nowego roku to dobry moment na szukanie nowej pracy. Kandydaci do pracy powinni jednak zachować czujność, ponieważ cyberprzestępcy chętnie wykorzystują procesy rekrutacyjne do kradzieży danych osobowych. Jak bezpiecznie rekrutować ...