eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

10 648 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: agent
branża: Obsługa klienta / Call center
województwo: śląskie
gdzie: gent

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

  • Coraz więcej zwolnień grupowych

    Coraz więcej zwolnień grupowych

    W 2024 roku spodziewany jest znaczny wzrost zwolnień grupowych w Polsce. Takie plany ogłosiły już m.in. Agora, ING, IKEA, ABB czy BNP Paribas Bank Polska. Zwalnia nawet dotychczas szybko rosnący sektor usług biznesowych. W centrach usług w ...

  • Kiedy i dla kogo świadczenie rehabilitacyjne?

    Kiedy i dla kogo świadczenie rehabilitacyjne?

    Osoba chora, która wyczerpie limit dni na zasiłku chorobowym, a jej stan zdrowia nadal jest zły, może skorzystać ze świadczenia rehabilitacyjnego na dalsze leczenie - przypomina Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

  • Wynagrodzenie minimalne od 1 lipca znowu w górę. Co to oznacza dla pracodawców?

    Wynagrodzenie minimalne od 1 lipca znowu w górę. Co to oznacza dla pracodawców?

    - Dwie podwyżki płacy minimalnej w tym samym roku nigdy więcej nie powinny mieć miejsca – przekonują przedsiębiorcy zrzeszeni w Północnej Izbie Gospodarczej w Szczecinie. Podwyżka, która ma miejsce w lipcu 2024 jest symboliczna, bo to ...

  • Praca i zarobki w IT w I kw. 2024: przyszłość programistów niepewna?

    Praca i zarobki w IT w I kw. 2024: przyszłość programistów niepewna?

    Jeszcze kilka lat temu specjalizacje związane z programowaniem były gwarancją wysokich zarobków i dużego wyboru ofert pracy. Z danych No Fluff Jobs za I kwartał 2024 roku wynika, że przyszłość programistów nie jest już tak pewna. Spada ...

  • Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    41% polskich pracodawców przy wyborze kandydata zwraca uwagę na jego poczucie odpowiedzialności i rzetelności, a 37% wskazuje na umiejętność komunikacji, współpracy i pracy zespołowej. Dla 32% firm ważna jest kreatywność talentów. Jak ...