Znajdź oferty pracy
Dostępne oferty pracy:
-
SPECJALISTA DS. REKRUTACJI
2025-02-22 Centralna Baza Ofert Pracy
obserwuj ofertę miejsce pracy: Piotrków Trybunalski
oferta w kategorii: Administracja biurowa
Numer oferty: StPr/25/0344 Obowiązki: Budowanie relacji z kandydatami; przeprowadzanie procesu rekrutacji; umawianie na spotkania rekrutacyjne; przygotowanie ofert pracy; realizacja czynności związanych z zatrudnieniem pracowników; rozliczanie...
-
Specjalista ds. Administracyjnych
2025-02-19 Klient portalu Praca.pl
obserwuj ofertę miejsce pracy: Kleszczów
oferta w kategorii: Administracja biurowa
Opis stanowiska Przygotowanie miesięcznych zamknięć (inwentaryzacja surowców, mediów, paliw, produkcji). Zarządzanie dokumentacją: archiwizacja umów, faktur, protokołów. Prowadzenie miesięcznych raportów czasu pracy oraz delegacji prac...
-
SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
2025-02-19 Centralna Baza Ofert Pracy
obserwuj ofertę miejsce pracy: Bełchatów
oferta w kategorii: Administracja biurowa
Numer oferty: StPr/25/0215 Obowiązki: Obsługa umów o pracę oraz zleceń; prowadzenie akt osobowych; obsługa deklaracji ZUS. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania pożądane: Umiejętności i uprawnien...
-
Specjalistka / Specjalista ds. Administracji
2025-02-16 Holcim Polska S.A
obserwuj ofertę miejsce pracy: Kleszczów
oferta w kategorii: Administracja biurowa
Zadania, które na Ciebie czekają: Przygotowywanie zamknięcia miesiąca na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji (surowce, media, paliwa, produkcja etc.) Prowadzenie i koordynowanie działań w zakresie administracji: kompletowanie i archi...
-
SPECJALISTA DS. BUDŻETU WYDZIAŁU FINANSÓW W WYDZIALE FINANSÓW KWP W ŁODZI
2025-02-15 Centralna Baza Ofert Pracy
obserwuj ofertę miejsce pracy: Łódź
oferta w kategorii: Administracja biurowa
Numer oferty: StPr/25/0634 Obowiązki: Osoba na tym stanowisku: - realizuje przelewy należności na podstawie dowodów księgowych własnych i obcych, - monitoruje obroty i stany rachunków bankowych w systemie bankowości elektronicznej, - sprawdza f...