eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyłódzkiekoordynatorObsługa klienta / Call center

Znajdź oferty pracy

10 561 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: koordynator
branża: Obsługa klienta / Call center
województwo: łódzkie

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Koordynator Kontraktów

    2024-10-25 Clar System S.A. Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Łódź
    oferta w kategorii: Obsługa klienta / Call center

    Grupa Kapitałowa Clar System działa branży usług facility management, sprzątania i ochrony. Należymy do Związku Pracodawców Branżowych „PSC” oraz Polskiej Izby Gospodarczej Czystości. Profesjonalizm naszej firmy potwierdzają certyfikaty jakości: ...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Trudne i emocjonalnie wymagające rozmowy są elementem codzienności każdego człowieka, spotykamy się z nimi zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Chociaż zwykle uznawane za niewygodne, to najczęściej spełniają kluczową funkcję w ...

Każda ucząca się osoba, aż do ukończenia 26. roku życia jest ubezpieczona zdrowotnie, czyli może korzystać z bezpłatnej opieki medycznej. Najczęściej do ubezpieczenia zdrowotnego jest zgłaszana przez rodziców. ZUS zwraca jednak uwagę ...

Jeżeli z jakichś powodów nie jesteśmy w stanie samodzielnie załatwić spraw w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, możemy udzielić pełnomocnictwa innej osobie. Kogo możemy upoważnić do reprezentowania nas? Jak to zrobić? Jakich spraw ...

W 2024 roku spodziewany jest znaczny wzrost zwolnień grupowych w Polsce. Takie plany ogłosiły już m.in. Agora, ING, IKEA, ABB czy BNP Paribas Bank Polska. Zwalnia nawet dotychczas szybko rosnący sektor usług biznesowych. W centrach usług w ...

Prowadzenie profilu na LinkedIn może być kluczowe dla sukcesu zawodowego managerów, jednak wiele z nich popełnia błędy, które mogą ograniczyć ich efektywność i wpływ na platformie. Oto kilka najczęstszych z nich.