Znajdź oferty pracy
Dostępne oferty pracy:
-
Konsultant ds. Klientów Biznesowych
2025-04-18 Klient portalu Praca.pl
obserwuj ofertę miejsce pracy: łódzkie
oferta w kategorii: Sprzedaż
Opis stanowiska Aktywna sprzedaż produktów i usług dla sektora biznesowego Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Realizacja celów sprzedażowych Udział w szkoleniach zawodowych
-
Konsultant Klienta Biznesowego - sprzedaż usług teleinformatycznych – ICT
2 oferty, 1 region ▼2025-04-20 m-PLAY
obserwuj ofertę miejsce pracy: Łódź , Tomaszów Mazowiecki
oferta w kategorii: Sprzedaż
Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT Negocjac...
-
Konsultant Finansowy
2025-04-20 Prudential Polska Sp. z o.o.
obserwuj ofertę miejsce pracy: Łódź
oferta w kategorii: Ubezpieczenia
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: ...
-
Konsultant ds. Obsługi Klienta
2025-04-20 InterKadra Sp. z o.o.
obserwuj ofertę miejsce pracy: Łódź
oferta w kategorii: Sprzedaż
Do Twoich obowiązków będzie należało: obsługa infolinii przychodzącej realizacja celów i zadań, poprzez profesjonalną obsługę Klienta wsparcie Naszego Klienta, w zakresie realizacji polityki sprzedaży produktów i usług Oczekujemy: d...
-
Konsultant Telefoniczny
2025-04-10 Klient portalu Praca.pl
obserwuj ofertę miejsce pracy: Łódź
oferta w kategorii: Sprzedaż
Opis stanowiska Rekrutacja słuchaczy i organizacja telefonicznych akcji wychodzących, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Zarządzanie dokumentacją sekretariatu.
-
Konsultant / Konsultantka obsługi telefonicznej
2025-04-19 Klient portalu Praca.pl
obserwuj ofertę miejsce pracy: Łódź
oferta w kategorii: Sprzedaż
Opis stanowiska Obsługa telefoniczna klientów: około 85% połączeń przychodzących i 15% wychodzących. Prezentacja i sprzedaż produktów oraz usług. Dbaniem o jakość obsługi klientów, z uwzględnieniem celów sprzedażowych i jakościowych.