eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Toruństarszy inspektor

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy inspektor

Lokalizacja:

Toruń

kujawsko-pomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu

Komendant Miejski PSP poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw informatycznych w Wydziale Operacyjno-Szkoleniowym

87-100 Toruń ul. Legionów 70/76

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizuje zgłoszenia serwisowe z zakresu sprzętu informatycznego na terenie Komendy i jednostek podległych KM PSP w Toruniu
  • realizuje zadania lokalnego administratora w sieci komputerowej KM PSP w Toruniu w celu wypełnienia postanowień polityki bezpieczeństwa oraz zapewnienia bezpieczeństwa systemów na właściwym poziomie
  • zarządza usługami Active Directory oraz serwerami z systemami Microsoft, konfiguruje i zarządza stacjami roboczymi w środowisku domenowym KM PSP w Toruniu
  • instaluje i konfiguruje serwery wirtualne w środowisku Vmware
  • instaluje i aktualizuje oprogramowanie użytkowane w KM PSP w Toruniu (SWD PSP, Fortech, oprogramowanie antywirusowe)
  • udziela wsparcia technicznego użytkownikom sprzętu informatycznego w celu zapewnienia pracownikom oraz funkcjonariuszom ciągłości pracy
  • ocenia przydatność sprzętu informatycznego do dalszej eksploatacji w celu przedłożenia propozycji w zakresie dalszego wykorzystania
  • wdraża zasady bezpieczeństwa w sieci teleinformatycznej
  • instaluje i konfiguruje sieciowe wielofunkcyjne urządzenia drukujące
  • obsługuje system kopii zapasowych w oparciu serwery kopii zapasowych
  • konfiguruje urządzenia sieciowe w tym routery i przełączniki sieciowe
  • czynnie uczestniczy w projektach mających na celu usprawnienie i unowocześnienie infrastruktury sieci KM PSP w Toruniu


Warunki pracy

Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku Komendy Miejskiej PSP w Toruniu, ul. Legionów 70/76. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo: brak windy, podjazdów, dostosowanych toalet. Praca z zastosowaniem komputera i urządzeń biurowych. Zadania wykonywane w siedzibie urzędu, a także poza siedzibą.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

! CV i oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
w zakresie prowadzenia spraw informatycznych w urzędzie lub instytucji prywatnej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-31
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    SEKRETARIAT Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu
    ul. Legionów 70/76
    z dopiskiem "Oferta zatrudnienia – stanowisko ds. informatycznych"

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-03-22

    do końca oferty: 59 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w styczniu 2025 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 9,2% wyższe r/r i wyniosło 8482,47 zł brutto.

    Profil zaufany jest środkiem identyfikacji elektronicznej. Pomimo jego wielu zalet i coraz szerszego zastosowania, w Polsce nie ma obowiązku prawnego posiadania i korzystania z tego rozwiązania. Nie istnieją również przepisy, na podstawie ...

    Specjaliści od sztucznej inteligencji są wynagradzani coraz lepiej. Z szacunków No Fluff Jobs wynika, że ich zarobki od początku roku wzrosły nawet o 16,6 proc. Na jedną ofertę pracy z kategorii AI kandydaci składają ponad 30 CV.

    Od 1 kwietnia 2024 roku obowiązują nowe stawki jednorazowych odszkodowań z tytułu wypadku przy pracy lub choroby zawodowej - zwraca uwagę Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Za każdy procent stałego lub długotrwałego uszczerbku na zdrowiu ...

    W ostatnich latach wzrosło zainteresowanie widełkami płacowymi w ogłoszeniach o pracę. Dzięki nim kandydaci mogą zweryfikować własne oczekiwania finansowe jeszcze przed, często wieloetapowym, procesem rekrutacji. Jest to także element ...