Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
starszy inspektor
Lokalizacja:
Toruń
kujawsko-pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu
Komendant Miejski PSP poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor do spraw informatycznych w Wydziale Operacyjno-Szkoleniowym
87-100 Toruń ul. Legionów 70/76
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- realizuje zgłoszenia serwisowe z zakresu sprzętu informatycznego na terenie Komendy i jednostek podległych KM PSP w Toruniu
- realizuje zadania lokalnego administratora w sieci komputerowej KM PSP w Toruniu w celu wypełnienia postanowień polityki bezpieczeństwa oraz zapewnienia bezpieczeństwa systemów na właściwym poziomie
- zarządza usługami Active Directory oraz serwerami z systemami Microsoft, konfiguruje i zarządza stacjami roboczymi w środowisku domenowym KM PSP w Toruniu
- instaluje i konfiguruje serwery wirtualne w środowisku Vmware
- instaluje i aktualizuje oprogramowanie użytkowane w KM PSP w Toruniu (SWD PSP, Fortech, oprogramowanie antywirusowe)
- udziela wsparcia technicznego użytkownikom sprzętu informatycznego w celu zapewnienia pracownikom oraz funkcjonariuszom ciągłości pracy
- ocenia przydatność sprzętu informatycznego do dalszej eksploatacji w celu przedłożenia propozycji w zakresie dalszego wykorzystania
- wdraża zasady bezpieczeństwa w sieci teleinformatycznej
- instaluje i konfiguruje sieciowe wielofunkcyjne urządzenia drukujące
- obsługuje system kopii zapasowych w oparciu serwery kopii zapasowych
- konfiguruje urządzenia sieciowe w tym routery i przełączniki sieciowe
- czynnie uczestniczy w projektach mających na celu usprawnienie i unowocześnienie infrastruktury sieci KM PSP w Toruniu
Warunki pracy
Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku Komendy Miejskiej PSP w Toruniu, ul. Legionów 70/76. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo: brak windy, podjazdów, dostosowanych toalet. Praca z zastosowaniem komputera i urządzeń biurowych. Zadania wykonywane w siedzibie urzędu, a także poza siedzibą.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
! CV i oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
doświadczenia zawodowego
w zakresie prowadzenia spraw informatycznych w urzędzie lub instytucji prywatnej
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-31
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
SEKRETARIAT Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu
ul. Legionów 70/76
z dopiskiem "Oferta zatrudnienia – stanowisko ds. informatycznych"
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »