Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA DRÓG
Lokalizacja:
Toruń
kujawsko-pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/24/1532
Obowiązki:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)Prowadzenie przeglądów bieżących i okresowych dróg, ulic, placów i parkingów w zakresie stanu technicznego nawierzchni jezdni i chodników,
2)Zapewnienie prawidłowego stanu technicznego nadzorowanych nawierzchni: typowanie, wycena, kontrolowanie i rozliczanie zleconych robót remontowych,
3)Opracowywanie rocznych harmonogramów przeglądów podstawowych i rozszerzonych, zlecanie tych przeglądów, sporządzanie z nich dokumentacji dla celów przygotowywania planu bieżącego utrzymania obiektów mostowych,
4)Dostarczanie informacji o stanie obiektów mostowych niezbędne do opracowania wieloletniego planu remontów i przebudów, analizowanie oraz wnioskowanie o wykonanie niezbędnych czynności na podstawie protokołów przeglądów bieżących drogowych obiektów inżynierskich, przygotowywanie dokumentacji przetargowych,
5)Przygotowywanie dokumentacji przetargowej oraz udział w komisjach przetargowych, odbiorowych, naradach z gestorami sieci podziemnych, spotkaniach z organizacjami społecznymi w sprawach dróg,
6)Informowanie inspektorów odpowiedzialnych za oczyszczanie zimowe i letnie, urządzenia kanalizacji deszczowej oraz za oznakowanie poziome i pionowe o zauważonych nieprawidłowościach,
7)Przekazywanie wykonawcy placu budowy w zakresie prac remontowych jezdni i chodników przy udziale gestorów instalacji podziemnych,
8)Kontrola stanu technicznego wykonanych robót w zakresie odbiorów częściowych i końcowych remontów kapitalnych nawierzchni jezdni i chodników,
9)Prowadzenie dzienników objazdu dróg oraz wykonywanie prac inwentaryzacyjnych,
10)Przekazywanie na bieżąco, pracownikowi odpowiedzialnemu za ewidencję dróg, danych do prowadzenia książki drogi,
11)Prowadzenie ewidencji postulatów, wniosków, notatek prasowych, badanie w terenie zasadności wniosków, udzielanie odpowiedzi zainteresowanym, sporządzanie sprawozdań zbiorowych,
12)Merytoryczne sprawdzanie protokołów odbioru i opiniowanie wystawionych przez wykonawcę faktur do zapłacenia,
13)Kompletowanie i przekazywanie do archiwum akt dotyczących spraw załatwionych z podziałem na poszczególne ulice miasta,
14)Prowadzenie spraw związanych ze szkodami komunikacyjnymi w porozumieniu z ubezpieczycielem,
15)Kontrola pasów dróg publicznych w zakresie realizacji zjazdów bez zezwolenia Miejskiego Zarządu Dróg oraz przekazywanie informacji o zauważonych nowo wybudowanych zjazdach do pracownika zajmującego się wydawaniem zezwoleń na ich lokalizację.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- znajomość MS OFFICE
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, budowlane, kierunek: preferowana specjalność drogowa
Wymagania dodatkowe:
Umiejętności i uprawnienia:
- prawo jazdy kat B
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), budowlane, kierunek: preferowana specjalność drogowa
Pozostałe wymagania:
- 1. Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe lub średnie techniczne budowlane (preferowane drogowe)- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe,- prawo jazdy kat. B.2. Wymagania dodatkowe:doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych,umiejętność pracy w zespole,umiejętność pracy pod presją czasu, terminowość
Miejsce pracy: Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:a)życiorys (CV),b)list motywacyjny,c)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,d)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,e)kserokopie dodatkowych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacjei umiejętności,f) oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 6 ust.1 oraz ust.3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) - załącznik nr 1,g) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną - załącznik nr 2, h)zgoda na przetwarzanie danych osobowych związana realizacją procesu rekrutacji - załącznik nr 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać przesyłką pocztową lub kurierską na adres: Miejski Zarząd Dróg w Toruniu, ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń - w terminie do dnia 15 października 2024 r. do godz. 1500. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. MZD. Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze: Specjalista ds. utrzymania dróg. Aplikacje, które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej - www. mzd.torun.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Grudziądzkiej 159.link do strony:https://bip.mzd.torun.pl/oferta-pracy/331/specjalista-ds-utrzymania-drog
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres www: www.mzd.torun.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »