Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Relacji z Klientem Korporacyjnym
Lokalizacja:
Toruń
kujawsko-pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Doradztwo i sprzedaż kompleksowych rozwiązań w obszarach: telekomunikacja, ICT, IoT i cybersecurity.
- Zarządzanie własnym portfelem klientów korporacyjnych i sektora publicznego, monitorowanie oraz reagowanie na ich potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji.
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.
- Stałe podnoszenie kompetencji biznesowych i produktowych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Potencjał do pełnienia roli doradcy w cyfrowej transformacji.
- Doświadczenie w sprzedaży B2B.
- Zaangażowanie i chęć nieustannego rozwijania wiedzy.
- Umiejętności organizacyjne, dynamiczne działanie oraz samodzielność.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system prowizyjny.
- Program wdrożeniowy oraz wsparcie mentora.
- Stabilność i wsparcie w ramach renomowanej marki.
- Szeroki zakres szkoleń podnoszących wiedzę produktową.
- Elastyczne formy zatrudnienia (umowa B2B, własna działalność).
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »