Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. administracji i wsparcia sprzedaży
Lokalizacja:
Toruń
kujawsko-pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Budowanie i utrzymywanie relacji z jednostkami badawczo-rozwojowymi oraz kontrahentami.
- Zapewnienie wysokiej jakości realizacji procedur i standardów.
- Implementacja rozwiązań jakościowych.
- Współpraca w opracowywaniu i monitorowaniu systemów kontroli jakości.
- Zarządzanie dokumentacją techniczną i sprzedażową.
- Koordynacja procesów sprzedażowych oraz wsparcie działań administracyjnych i marketingowych.
- Efektywna współpraca międzydziałowa.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Minimum średnie wykształcenie.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Biegłość w obsłudze pakietu MS Office, szczególnie Excel i PowerPoint.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Umiejętności komunikacyjne i zespołowe.
- Wysoka organizacja pracy, systematyczność i solidność.
- Doświadczenie z systemami jakościowymi typu ISO, AQAP będzie dodatkowym atutem.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjny system premiowy.
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej Medicover.
- Dofinansowanie do karty Multisport.
- Benefity z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
- Pracę w przyjaznym, dynamicznie rozwijającym się zespole.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »