eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Kto szuka:

Izba Administracji Skarbowej w Łodzi

Stanowisko:

Referent

Numer referencyjny:

148239

Lokalizacja:

Tomaszów Mazowiecki

łódzkie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań



  • praca w siedzibie Urzędu na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
  • praca przeważnie siedząca,
  • narzędzia pracy - sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.).

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy



  • stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w budynku trzypiętrowym,
  • budynek posiada bariery architektoniczne (brak podjazdu dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy, brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych).

Zakres zadań

  • Wprowadza do systemu informatycznego dane szczegółowe z deklaracji podatkowych oraz innych dokumentów.
  • Przetwarza dane przesyłane za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
  • Współpracuje z Działem Rachunkowości w kwestii terminowego przypisu, odpisu i poboru podatku.
  • Prowadzi obowiązujące ewidencje i rejestry oraz opracowuje sprawozdania z zakresu powierzonych zadań.
  • Rejestruje w odpowiednich aplikacjach korespondencje kierowaną do adresatów zewnętrznych oraz innych komórek organizacyjnych Urzędu.
  • Kieruje do Pierwszego Samodzielnego Referatu Czynności Analitycznych i Sprawdzających wnioski o przeprowadzenie kontroli podatkowych lub celno-skarbowych.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Znajomość przepisów prawa podatkowego i ordynacji podatkowej
  • Grzeczność i uprzejmość
  • Otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
  • Umiejętność pracy w zespole, współpracy z innymi pracownikami dzielenia się wiedzą oraz informacjami
  • Biegła obsługa komputera
  • Dokładność
  • Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Obsługa: MS Office: Word oraz Excel
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność obsługi aplikacji i systemów informatycznych MF i IAS obsługiwanych na stanowisku pracy.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca
POPRZEDNIA OFERTA Księgowy Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA Starszy księgowy

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-02-12

do końca oferty: 2 dni

pracodawca: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

Z danych Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń wynika, że mediana całkowitych zarobków specjalistów w 2023 roku wynosiła 7 000 PLN i była niższa o 144 PLN od mediany dla całego kraju.

Przed nami kolejna porcja informacji o zarobkach, które źródłem jest opracowany przez Grafton Recruitment „Raport wynagrodzeń i trendów w przedsiębiorstwach”. Tym razem dowiadujemy się na jakie wynagrodzenia mogą liczyć specjaliści w ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w grudniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 9,8% wyższe r/r i wyniosło 8821,25 zł brutto. Przeciętne miesięczne wynagrodzenie w 2024 roku wyniosło 8265,92 zł.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych wygenerował ponad 23,9 mln IOSKU za 2023 rok. Osoby ubezpieczone mogą sprawdzić stan swojego konta po waloryzacji składek na PUE ZUS.

Końcówka roku to tradycyjnie już okres podsumowań. To często również dobry moment na pertraktacje w sprawie wynagrodzenia. Aby zrobić to skutecznie, warto dysponować konkretnymi argumentami. Takich, w kwestii zarobków oferowanych ...