eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy TczewSamodzielny Księgowy / Samodzielna Księgowa

Kto szuka:

HR Solutions Group Sp. z o.o.

Stanowisko:

Samodzielny Księgowy / Samodzielna Księgowa

Lokalizacja:

Tczew

pomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Zakres obowiązków
  • Prowadzenie pełnej księgowości – Odpowiedzialność za prowadzenie ksiąg rachunkowych firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego oraz ustawą o rachunkowości.
  • Sporządzanie i wysyłanie deklaracji podatkowych – Przygotowywanie deklaracji VAT, PIT, CIT oraz innych obowiązkowych deklaracji podatkowych.
  • Współpraca przy sporządzaniu sprawozdań finansowych – Tworzenie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat, przepływy pieniężne).
  • Rozliczanie kosztów produkcji – Prowadzenie ewidencji i rozliczeń kosztów produkcji (materiały, robocizna, inne koszty produkcyjne).
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi – Współpraca z Urzędem Skarbowym (US), Głównym Urzędem Statystycznym (GUS) oraz innymi instytucjami.
  • Dekretowanie i księgowanie dokumentów – Księgowanie faktur, umów i innych dokumentów źródłowych, zapewnienie ich zgodności z przepisami.
  • Bieżąca analiza zapisów księgowych – Analizowanie i weryfikowanie poprawności zapisów na kontach księgowych.
  • Uzgadnianie kont księgi głównej – Regularne uzgadnianie sald na kontach księgi głównej z saldami kont analitycznych.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Oczekujemy
  • Wykształcenie: Wykształcenie wyższe kierunkowe (księgowość, finanse).
  • Doświadczenie zawodowe: Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku księgowym w branży produkcyjnej.
  • Znajomość przepisów prawa podatkowego: Bardzo dobra znajomość VAT, PIT, CIT oraz ustawy o rachunkowości.
  • Umiejętności analityczne: Zdolność do analizy danych finansowych, identyfikowanie nieprawidłowości.
  • Umiejętności obsługi narzędzi komputerowych: Bardzo dobra znajomość MS Office, w tym MS Excel.
  • Cechy osobowe: Sumienność, skrupulatność, samodzielność, dobra organizacja pracy, zaangażowanie w rozwój zawodowy.

Firma oferuje:

Oferta zawiera:
  • Pracę w dynamicznej i rozwijającej się firmie z siedziba w Starogardzie Gdańskim.
  • Kompleksowe narzędzia pracy (m.in. nowoczesne systemy ERP, Soldeo, WMS).
  • Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym.
  • Umowa o prace lub Kontrakt B2B - wg preferencji.
  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i wsparcie mentorskie.
  • Pracę w zgranym zespole i szybka możliwość rozwoju do roli Zastępcy Głównego Księgowego.
  • Dodatkowe benefity pozapłacowe.
  • Elastyczne godziny pracy.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-03-24

do końca oferty: 14 dni

pracodawca: HR Solutions Group Sp. z o.o.

branże: Księgowość / Audyt

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Miniony rok branża automotive może zaliczyć do udanych. Prognozy na najbliższą przyszłość nie są już jednak tak optymistyczne, co nie pozostaje bez wpływu na poziom zatrudnienia w sektorze. Nie oznacza to jednak, że pracodawcy porzucili ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w styczniu 2025 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 9,2% wyższe r/r i wyniosło 8482,47 zł brutto.

Od 7 czerwca 2026 roku maja zacząć obowiązywać nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować ...

W konsekwencji wrześniowej powodzi stanem klęski żywiołowej zostało objętych 749 miejscowości i 2 mln 390 tys. osób. Realnie powódź dotknęła 57 tys. osób, które nadal usuwają jej skutki ze swoich domów czy miejscowości. Warto ...

Od 1 września 2024 r. wchodzą w życie zmiany przepisów w Karcie Nauczyciela. Dzięki temu więcej nauczycieli będzie mogło skorzystać z wcześniejszej emerytury i świadczenia kompensacyjnego.