Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
starszy inspektor wojewódzki
Lokalizacja:
Tarnów
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor wojewódzki do spraw gospodarki wodnej w Oddziale Wspierania i Rozwoju Infrastruktury Samorządowej w Wydziale Programów Infrastrukturalnych i Rolnictwa
31-156 Kraków Basztowa 22
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzi sprawy związane z przygotowywaniem projektów aktów prawa miejscowego Wojewody Małopolskiego w zakresie: ustanawiania stref ochronnych ujęć wód podziemnych i powierzchniowych obejmujących teren ochrony bezpośredniej i teren ochrony pośredniej, likwidacji stref ochronnych ujęć wód podziemnych i powierzchniowych, znoszenia strefy ochronnej obejmującej teren ochrony bezpośredniej, ustanawiania, na wniosek PGW Wody Polskie, obszarów ochronnych, na których obowiązują zakazy oraz ograniczenia w zakresie użytkowania gruntów lub korzystania z wód, przyjmowania planu utrzymania wód na wniosek PGW Wody Polskie oraz uzgodnienia projektów aktów prawa miejscowego z PGW Wodami Polskimi w celu zapewnienia odpowiedniej jakości wody ujmowanej do zaopatrzenia ludności w wodę przeznaczoną do spożycia oraz zaopatrzenia zakładów wymagających wody wysokiej jakości oraz ochrony zasobów ujęć wód przed degradacją
- Prowadzi sprawy związane z ochroną jakości wód podziemnych i powierzchniowych w celu zapewnienia odpowiedniej jakości wody ujmowanej do zaopatrzenia ludności w wodę przeznaczoną do spożycia oraz zaopatrzenia zakładów wymagających wody wysokiej jakości, a także ze względu na ochronę zasobów ujęcia
- Prowadzi sprawy związane z opiniowaniem i uzgadnianiem: projektów – ocen, planów, map oraz decyzji, programów sporządzonych przez PGW Wody Polskie
Warunki pracy
Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (m.in. właścicieli ujęć wód), kontakty z Państwowym Gospodarstwem Wodnym Wody Polskie, właściwymi ministerstwami w zakresie gospodarki wodnej)
W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).
Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo lub telefonicznie (koniecznie podaj swój nr telefonu i adres mailowy). Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Upewnij się, że przesłałeś wszystkie wymagane przez nas oświadczenia i mają one odpowiednią treść. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy. Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
W Małopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Krakowie ustalono Procedurę w sprawie przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych, o których mowa w ustawie z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U z 2024 r. poz. 928). Pełna informacja o tym kto może zostać sygnalistą, z jakich obszarów można wewnętrznie zgłaszać naruszenie prawa oraz w jaki sposób tego poufnie dokonać, dostępna jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej MUW w Krakowie (zakładka „Sygnaliści”) pod adresem: https://bip.malopolska.pl/muw,m,430357,sygnalisci.html
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe o profilu technicznym
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej – potwierdzone kopiami świadectw pracy lub innych dokumentów
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: Prawo wodne, Prawo ochrony środowiska, Prawo budowlane, o udostępnianiu informacji publicznej, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, dyrektyw unijnych związanych z ochroną środowiska i ochroną przeciwpowodziową oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej oraz wiedza z zakresu administracji publicznej
- znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego
- umiejętność interpretacji przepisów prawa i stosowania prawa w praktyce
- myślenie analityczne
- umiejętność argumentowania
- skuteczna komunikacja
- asertywność
- umiejętność organizacji pracy
- umiejętność pracy w zespole
- orientacja na klienta
- odporność na stres
- kutura osobista
- obsługa komputera, w tym znajomość pakietu MS Office
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- umiejętność rozwiązywania problemów
- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-30
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Decyduje data wpływu do Urzędu lub na skrzynkę podawczą ePUAP lub mailową.Oferta z dopiskiem w tytule przekazanej wiadomości „Oferta pracy WR-49.2024”
Osobiście lub droga pocztową: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków lub Al. Solidarności 5-9, 33-100 Tarnów,
Elektronicznie poprzez skrzynkę podawczą na ePUAP Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie /ag9300lhke/skrytka lub mailowo na adres kadry@malopolska.uw.gov.pl
Dokumenty przesyłane elektronicznie muszą być podpisane profilem zaufanym ePUAP lub odręcznie podpisane i zeskanowane.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »