eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Tarnów › Praca zdalna w dziale należności, obsługa klienta z językiem czeskim/słowackim

Kto szuka:

L.M. Group Poland

Stanowisko:

Praca zdalna w dziale należności, obsługa klienta z językiem czeskim/słowackim

Lokalizacja:

Tarnów

małopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Praca zdalna w dziale należności, obsługa klienta z językiem czeskim/słowackim

Dla naszego Klienta z branży BPO/SSC poszukujemy obecnie utalentowanych osób ze znajomością języków obcych, gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.

Praca zdalna w dziale należności, obsługa klienta z językiem czeskim/słowackim

Numer referencyjny: MAKO

Miejsce pracy: Tarnów

Nasz klient zapewnia:

  • stałe i stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
  • umowę o pracę od początku współpracy
  • start w lutym 2022
  • szkolenia wdrożeniowe na stanowisko
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • terminowo wypłacane wynagrodzenie
  • pracę w standardowych godzinach pracy od poniedziałku do piątku
  • pracę w trybie zdalnym lub hybrydowym
  • naukę pracy z programami księgowymi (SAP)
  • szeroki pakiet benefitów

Wymagania stawiane kandydatom:

  • Języka angielski na poziomie b2/c1
  • Język czeski lub słowackiego minimum c1
  • swobody w komunikacji w powyższych językach (mailowej i telefonicznej)
  • dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do piątku
  • doskonała organizacja pracy własnej
  • gotowość do nauki i ciągłego podnoszenia kwalifikacji

Doświadczenie na stanowisku pokrewnym nie jest wymagane.

Obowiązki na stanowisku:

  • Stała współpraca z klientami biznesowymi
  • Stała współpraca z wewnętrznymi interesariuszami
  • Wykonywanie obowiązków dotyczących weryfikacji należności,
  • Ustalanie limitów kredytowych oraz rozstrzygania sporów.
  • Odpowiedzialność za wszystkie działania związane z pełnionym stanowiskiem
  • Dążenie do minimalizacji sald na kontach klientów biznesowych
  • Sprawdzanie terminowości spłat
  • Budowanie profesjonalnych relacji z klientami biznesowymi
  • Dostarczanie dokładnych i świadomych odpowiedzi na zapytania klientów
  • Odpowiadanie na zapytania (mail i telefon)
  • Optymalizacja świadczonych usług poprzez konsekwentne ulepszanie procesów
  • Maksymalizację przepływów pieniężnych

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-06-25

do końca oferty: 53 dni

pracodawca: L.M. Group Poland

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

  • GUS: średnia krajowa w X 2023 wyższa o 12,8% r/r

    GUS: średnia krajowa w X 2023 wyższa o 12,8% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w październiku 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12,8% wyższe r/r i wyniosło 7544,98 zł brutto. Względem września 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było ...

  • Makiawelizm może pomóc w skutecznej komunikacji

    Makiawelizm może pomóc w skutecznej komunikacji

    Makiawelizm to wykazywanie braku uczuć w kontaktach interpersonalnych, umożliwiające traktowanie partnerów w sposób instrumentalny. Łamanie norm moralnych i wyznawanie zasady "cel uświęca środki". Głównym zadaniem wszelkich podejmowanych ...

  • Zatrudnianie młodocianych. Co zmieniają najnowsze przepisy?

    Zatrudnianie młodocianych. Co zmieniają najnowsze przepisy?

    30 września weszło w życie nowe rozporządzenie dotyczące wykazu prac wzbronionych młodocianym pracownikom oraz warunków ich zatrudniania. Kiedy i na jakich warunkach może być zatrudniona osoba niepełnoletnia? Jakie zmiany wprowadzają nowe ...

  • Grupowe ubezpieczenia zdrowotne popularnym benefitem pracowniczym

    Grupowe ubezpieczenia zdrowotne popularnym benefitem pracowniczym

    Z danych Komisji Nadzoru Finansowego oraz Polskiej Izby Ubezpieczeń wynika, że grupowe ubezpieczenia zdrowotne i na życie z roku na rok są coraz popularniejsze. Z czego wynika rosnące zainteresowanie tymi polisami? Na to pytanie odpowiadają ...

  • Czy jest przestrzeń na podwyżki wynagrodzenia?

    Czy jest przestrzeń na podwyżki wynagrodzenia?

    Dwucyfrowa inflacja sprawiła, że pragnienie podwyżki wynagrodzenia stało się wśród polskich pracowników jeszcze intensywniejsze niż wcześniej. Faktem jest, że negocjacje w tej kwestii bywają niełatwe. Jak się jednak okazuje, nie jest ...