Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
inspektor
Lokalizacja:
Tarnów
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Komenda Miejska Policji w Tarnowie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw organizacji służby w Zespole do spraw Organizacji Służby Wydziału Prewencji Komisariatu Policji Tarnów-Centrum
33-101 Tarnów Ul. Traugutta 4
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Planowanie służby patrolowej - zależnie od zagrożenia do odpowiednich sektorów i zmian w tym w systemie SWD celem kierowania patroli w obszary zagrożone
- Prowadzenie dokumentacji osób poszukiwanych /administracyjno-porządkowe/ celem zatrzymania osób ukrywających się i realizacji wydanych wyroków
- Prowadzenie dokumentacji zastosowanych środków zapobiegawczych w postaci dozorów w KSIP i ERCDŚ celem kontroli ich przestrzegania przez osoby wobec których zostały zastosowane
- Sporządzanie dokumentacji nałożonych mandatów karnych - przekazanie do rozliczenia KMP w Tarnowie celem przestrzegania terminowości ich przekazywania, prawidłowej kwalifikacji oraz czytelności wypełniania druków mandatu karnego
- Przygotowywanie i sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa na terenie obsługiwanym przez KP Tarnów-Centrum celem oceny stanu bezpieczeństwa oraz przedsięwzięć związanych z jego poprawą
- Rejestracja czasu pracy, absencji w SWOP dla Wydziału Prewencji KP Tarnów-Centrum celem prawidłowego naliczenia wynagrodzenia
- Przygotowywanie dokumentów celem ich archiwizacji
Warunki pracy
- Praca jednozmianowa, praca administracyjno-biurowa
- Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała (siedząca)
- Wysiłek fizyczny
- Zagrożenie korupcją
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: praca wykonywana w pomieszczeniu w budynku KP Tarnów-Centrum, budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnością narządów ruchu, w budynku winda nie jest dostosowana dla osób niepełnosprawnych
- Indywidualne pomieszczenie służbowe wyposażone w meble biurowe, komputer z drukarką, telefon
- Obsługa urządzeń biurowych: kserokopiarki, niszczarki papieru, fax
- Inne: konieczność kontaktu z podmiotami pozapolicyjnymi: Prokuratura, Sąd, Straż Miejska, Straż Ochrony Kolei
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
- W liście motywacyjnym należy podać nazwę stanowiska oraz numer ogłoszenia
- List motywacyjny, CV oraz oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą
- O terminowości wpływu oferty do KMP w Tarnowie decyduje data stempla pocztowego lub osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Kompletne oferty, to takie które zawierają wszystkie wymagane dokumenty
-
Dokumenty aplikacyjne dostarczone po upływie terminu określonego w ogłoszeniu o naborze
lub niepodpisane (nieopatrzone własnoręcznym podpisem) i nieopatrzone datą, nie będą rozpatrywane - Kandydaci spełniający wymogi formalne o kolejnych etapach naboru zostaną poinformowani telefonicznie bądź pocztą elektroniczną (preferowane) - prosimy o podanie aktualnych danych kontaktowych
- Z procedurą naboru na wolne stanowiska w korpusie służby cywilnej w KMP w Tarnowie można zapoznać się na stronie BIP KMP w Tarnowie w zakładce „Służba i praca w Policji”
- Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach, które są dostępne na stronie BIP KMP w Tarnowie w zakładce „Służba i praca w Policji”
- Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną
- Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Dokumenty aplikacyjne są brakowane wg obowiązujących przepisów w KMP w Tarnowie
- Dodatkowe informacje udzielane są pod numerami telefonów: 47 831-1230, 47 831-1434
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy administracyjno-biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:
- Obsługa programów komputerowych
- Praca w zespole
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przez 1 sierpnia 1972 roku
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważaniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie, że w okresie od dnia od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat/kandydatka nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa, nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu, referencje, zakresy obowiązków lub innych dokumentów potwierdzających wymagania niezbędne (rodzaj i długość)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-08
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
W formie papierowej, w zamkniętej kopercie z dopiskiem zawierającym numer ogłoszenia na adres:
Komenda Miejska Policji w Tarnowie, Wydział Wspomagający, ul. Traugutta 4, 33-101 Tarnów
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »