Kto szuka:
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Stanowisko:
Doradca Klienta
Numer referencyjny:
DK/01/TR
Lokalizacja:
Tarnów
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie
- pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych
- dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań klientów
- wspierasz klientów w codziennym bankowaniu z wykorzystaniem narzędzi bankowości internetowej i mobilnej
- dbasz o najwyższą jakość świadczonych usług
Pracujemy zespołowo w Placówce, ale jesteśmy także częścią większego Regionu. Wspólnie działamy na rzecz naszych Klientów oferując produkty i usługi z obszaru bankowości detalicznej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz agrobiznesu.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- masz doświadczenie w sprzedaży usług finansowych
- możesz się pochwalić bardzo dobrymi wynikami w sprzedaży i obsłudze klienta
- tak jak my, stawiasz na pracę zespołową i dobrze się w niej czujesz
- masz wykształcenie średnie lub wyższe
Firma oferuje:
- umowę o pracę
- pracę stacjonarną w placówce bankowej od poniedziałku do piątku, zgodnie z ustalonym grafikiem
- system wynagradzania, który obejmuje: wynagrodzenie stałe i miesięczne premie sprzedażowe,
- program wdrożenia oraz pakiet szkoleń
- możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
- programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
- działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat
- pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć czy jakąkolwiek inną cechę
- pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »