eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Tarnobrzegstarszy specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy specjalista

Lokalizacja:

Tarnobrzeg

podkarpackie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw gospodarki nieruchomościami w Oddziale Zamiejscowym Wydziału Nieruchomości w Tarnobrzegu (N/VII/47)

35-959 Rzeszów ul. Grunwaldzka 15

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi sprawy związane z nabywaniem mienia przez Skarb Państwa i jednostki samorządu terytorialnego,
  • prowadzi sprawy związane z nadzorem i orzecznictwem w zakresie gospodarki nieruchomościami, w tym przeprowadza kontrole,
  • prowadzi sprawy związane z rewindykacją praw majątkowych osób fizycznych oraz z potwierdzaniem prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami RP w celu przyznania lub odmowy należnej rekompensaty,
  • prowadzi sprawy związane z ustalaniem odszkodowań za nieruchomości nabywane na cele publiczne.


Warunki pracy

• praca administracyjno–biurowa w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy,


• obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka),


• wyjazdy w teren w celu dokonywania kontroli,


• kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.


Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym na IV piętrze Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie – Delegatura w Tarnobrzegu, przy ul. 1 Maja 4A. Wejście posiada podjazd dla osób
niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w windy do 10 piętra. Windy posiadają sygnalizację dźwiękową informującą o jej pozycji. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z toalety zlokalizowanej na poziomie -1.
W przypadku delegacji służbowych nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Oświadczenia powinny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie (wzór oświadczeń dostępny jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie w zakładce: Praca w Urzędzie – Wzory oświadczeń). Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Tylko osoby, których oferty spełniły wymagania formalne, zostaną poinformowane telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego. Metody i techniki naboru zastosowane w naborze: rozmowa kwalifikacyjna, test wiedzy, jeżeli do II etapu zostanie zakwalifikowanych co najmniej 10 osób. Oferty kandydatek/kandydatów niewyłonionych w trakcie naboru możliwe będą do odebrania w ciągu 3 miesięcy od dnia opublikowania wyniku naboru. Po tym terminie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Kandydat, który zostanie wskazany do zatrudnienia, a który urodził się przed 1 sierpnia 1972 r. przed zatrudnieniem zostanie poproszony o złożenie oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (według wzoru określonego w nw. ustawie), zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497).


W Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie ustalono Wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń
naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, o której mowa w art. 24 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o
ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928). Procedura jest dostępna na stronie Biuletynu Informacji Publicznej
PUW w Rzeszowie, w zakładce „Sygnaliści” (w części „Załatw sprawę”), pod adresem:
https://www.gov.pl/web/uw-podkarpacki/sygnalisci.


Dodatkowe informacje można uzyskać pod 178******.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • doświadczenie zawodowe w dziedzinie związanej z gospodarką nieruchomościami lub z geodezją - powyżej roku,
  • znajomość przepisów prawa z zakresu nieruchomości, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o księgach wieczystych i hipotece, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa, ustawy o realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej, Dekretu Polskiego Komitetu Wyzwolenia Narodowego o przeprowadzeniu reformy rolnej, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, ustawy o transporcie kolejowym, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych, przepisów wprowadzających ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych, przepisów wprowadzających ustawy reformujące administrację publiczną,
  • znajomość: ustawy o służbie cywilnej, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, Kodeksu postępowania administracyjnego.
  • znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (D. U. z 2023 r. poz. 342, 497), ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagane powyżej roczne doświadczenie zawodowe w dziedzinie związanej z gospodarką nieruchomościami lub z geodezją (dokumenty jednoznacznie potwierdzające rodzaj i okres doświadczenia zawodowego)
  • Oświadczenie o niepełnieniu służby zawodowej ani niepracowaniu w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497), ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-04-23
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Kancelaria Urzędu, pok. 27
ul. Grunwaldzka 15
35-959 Rzeszów
lub przez ePUAP na adres skrytki
/PUWRzeszow/SkrytkaESP

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-04-10

do końca oferty: 56 dni

pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Pracodawcy coraz częściej inwestują w pakiety świadczeń pozapłacowych, chcąc wyróżnić się na rynku. Czy jednak te inwestycje zawsze odpowiadają na realne potrzeby pracowników? Jak wynika z najnowszego raportu Aplikuj.pl "Jak ...

Najpierw program dobrowolnych odejść, a potem zwolnienia grupowe. Rok 2025 zaczyna się przykrymi doniesieniami o kondycji Poczty Polskiej, która planuje restrukturyzację. Sytuacja spółki jest poważna, a pracownicy zastanawiają się czy ...

Planując zmianę pracy i nową ścieżkę zawodową, należy solidnie przygotować się do procesu rekrutacji. Choć każdy z nas zapewne choć raz miał okazję uczestniczyć w rozmowie z rekruterem, to warto pamiętać o kilku ważnych zasadach ...

Za nami aż dwa długie weekendy listopadowe, przed nami grudzień i Boże Narodzenie. A niektórzy już analizują układ kalendarza w nowym roku. Kiedy wypadają święta i dni wolne od pracy? Na ile długich weekendów możemy liczyć w 2025 ...

Zawodami przyszłości nazywa się przede wszystkim te profesje, które na przestrzeni nadchodzących lat będą mieć największy potencjał rozwojowy, co związane jest m.in. z ich powiązaniem z rozpędzonym do granic możliwości postępem ...