Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista HelpDesk
Lokalizacja:
Szczecinek
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia.
- Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym.
- Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowanie.
- Szkolenia dla użytkowników.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Umiejętność diagnozowania i usuwania usterek.
- Znajomość systemów Windows, Android, IOS.
- Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i prezentacji.
- Znajomość sieci LAN i WAN.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Mile widziana znajomość języka zapytań SQL oraz umiejętność obsługi sprzętu audio/wideo.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowie o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Dostęp do szkoleń wewnętrznych i wsparcie merytoryczne.
- Możliwość dalszego rozwoju w dynamicznym środowisku.
- Atrakcyjne benefity pracownicze.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »