Kto szuka:
Concentrix
Stanowisko:
Techniczny Doradca Klienta z Niemieckim
Lokalizacja:
Szczecin
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Rozwijanie dogłębnej znajomości platformy klienta.
- Zapewnianie wsparcia dla klientów przez e-mail, czat i telefon, rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych.
- Diagnozowanie problemów oprogramowania i rozwiązywanie zaawansowanych reklamacji klientów zgodnie z ustalonymi procedurami.
- Udzielanie wsparcia w sprawach nietechnicznych (np. marketing, sprzedaż, konfiguracja e-sklepu).
- Dokumentowanie procesów rozwiązywania problemów i kroków obsługi.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Umiejętność skutecznej komunikacji pisemnej i ustnej.
- Zainteresowanie rozwiązywaniem problemów klientów.
- Biegłość w języku niemieckim (poziom C1) oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom B2).
- Motywacja do nauki i pracy w zespole.
- Umiejętność dostosowania się do zmieniających się priorytetów.
- Znajomość lub zdolność szybkiego przyswajania pakietu Microsoft Office, G-Suite, Google Sheets, PowerPoint, Zendesk, Salesforce.
Firma oferuje:
- Umowę o pracę lub umowę zlecenie, elastyczne godziny pracy.
- Płatne szkolenie, które przygotuje Cię do roli specjalisty ds. obsługi klienta.
- Pakiet socjalny: kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
- Brak formalnego dress code’u.
- Program poleceń pracowniczych z dodatkowymi nagrodami za rekomendację talentów.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »