eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Szczecinstarszy inspektor wojewódzki

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy inspektor wojewódzki

Lokalizacja:

Szczecin

zachodniopomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor wojewódzki do spraw obsługi księgowej wydatków budżetowych i sprawozdawczości w Biurze Organizacji i Kadr

70-502 Szczecin ul. Wały Chrobrego 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Dekretuje dokumenty na kontach syntetycznych, analitycznych i pozabilansowych zgodnie z treścią operacji gospodarczych oraz ewidencjonowanie ich w systemie finansowo-kasowym w ujęciu tradycyjnym.
  • Sporządza wymagane przepisami sprawozdania z realizacji wydatków budżetowych w celu przekazania informacji dysponentowi części.
  • Sporządza wymagane przepisami sprawozdania z realizacji wydatków budżetowych w celu przekazania informacji dysponentowi części.
  • Weryfikuje, uzgadnia obroty oraz inwentaryzuje salda na obsługiwanych kontach w celu rzetelnie prowadzonych ksiąg dysponenta III stopnia.
  • Dekretuje i ewidencjonuje w systemie finansowo-kasowym dokumentów w zakresie wydatków budżetowych, inwestycji, sum depozytowych oraz funduszy pomocowych.
  • Sporządza bilans, rachunek zysków i strat, informacje dodatkowe, zestawienie zmian w funduszu jednostki dla wydatków oraz zbiorczo dysponenta III stopnia.
  • Sporządza deklaracje przesyłane elektronicznie Państwowemu Funduszowi Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, stanowiące podstawę dokonania comiesięcznej opłaty.
  • Na bieżąco dostosowuje analitkę wydatków i kosztów w celu uzyskiwania szczegółowych danych wykorzystywanych w planowaniu finansowym.


Warunki pracy

•Praca w zabytkowym budynku, położonym w centrum miasta na Wałach Chrobrego,


•Charakter pracy: w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym,


•Praca wykonywana w pozycji siedzącej,  wymuszonej,


•Stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy, drukarkę, telefony, faks, ksero - obsługa komputera powyżej 4 godzin  dziennie,


•Oświetlenie dzienne i sztuczne,


•Stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku ZUW, częściowo dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda oraz urządzenia higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji, brak podjazdów.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

REKRUTACJA:


1 ETAP Złożenie oferty przez kandydata


Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą zakwalifikowane,
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby o specjalnych potrzebach, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca,
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej ZUW ,,o urzędzie”/,,pracuj z nami”/ ,,ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy w korpusie służby cywilnej” – oświadczenia dla kandydatów.
W przypadku aplikowania za pośrednictwem poczty elektronicznej dokumenty należy przesłać w formie skanów/zdjęć, a oryginały (poświadczone kopie) dostarczyć w czasie rozmowy kwalifikacyjnej


2 ETAP Analiza ofert pod kątem spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu


Oferty nie zawierające dokumentów wskazanych w treści ogłoszenia zostaną odrzucone z przyczyn formalnych,
Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań niezbędnych w postaci m.in. wykształcenia, doświadczenia zawodowego/stażu pracy nie zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu rekrutacji.
3 ETAP Kontakt z kandydatami spełniającymi stawiane przez nas wymagania


Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub e-mailem,
Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie,
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia mogą zostać odebrane osobiście w Biurze Organizacji i Kadr w budynku urzędu w Szczecinie, pok. 281 w okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Aplikacje nieodebrane przed upływem tego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.
4 ETAP Udział wyłonionych kandydatów w postępowaniu kwalifikacyjnym


5 ETAP Finalna decyzja i informacja zwrotna


Kontakt telefoniczny z kandydatem wyłonionym do zatrudnienia
Zamieszczenie wyniku naboru na stronie BIP KPRM oraz stronie internetowej ZUW w zakładce: „o urzędzie”/,,pracuj z nami”/,,wyniki naborów na wolne stanowiska w korpusie  służby cywilnej”.


Kandydat w celu sprawdzenia wyniku naboru powinien wpisać numer ogłoszenia.



Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 914******.



Nabór może zostać przeprowadzony częściowo lub całkowicie zdalnie, np. przy wykorzystaniu narzędzi: zoom, Skype, teams. Kandydat będzie musiał posiadać zainstalowany odpowiedni program.



Informacje w sprawie Procedury Sygnalistów w Zachodniopomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Szczecinie znajdują się na stronie:www.gov.pl/web/uw-zachodniopomorski/informacja-w-sprawie-procedurysygnalistow


Zgłoszenia naruszenia prawa – SYGNALISTA w ZUW – na portalu eGOV.pl www.gov.pl/web/uw-zachodniopomorski/informacja-w-sprawie-procedury-sygnalistow



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze księgowości

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych, zasad rachunkowości, znajomość obsługi arkusza Excel, umiejętność analitycznego myślenia, dokładność;
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu księgowości


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu księgowości

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-02-03
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    •osobiście, w siedzibie urzędu, w zamkniętej kopercie na adres:
    Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
    Kancelaria Urzędu, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
    (od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-14.45) lub
    • pocztą, na adres:
    Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
    Biuro Organizacji i Kadr, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
    •w formie elektronicznej
    - za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres ok@szczecin.uw.gov.pl z dopiskiem: "oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 147100"

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-01-20

    do końca oferty: 59 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Rząd planuje duże zmiany w Kodeksie Pracy, które mają wejść w życie z początkiem 2026 roku. - Planowane, nowe przepisy zdecydowanie rozszerzą definicję stażu pracy, co przyniesie liczne korzyści pracownikom, w tym dłuższe urlopy i ...

    Z rozwiązań chmurowych korzysta coraz więcej firm, a co za tym idzie poszukiwani są wykwalifikowani w tej dziedzinie eksperci. Jakich kompetencji poszukują u nich pracodawcy? Sprawdziła to firma Capgemini Polska.

    Freelancing wyraźne zyskuje na popularności - z najnowszych doniesień portalu Freelancehunt.com wynika, że liczba wolnych strzelców, którzy rejestrują się na stworzonych dla nich platformach, rośnie w dwucyfrowym tempie, sięgając niekiedy ...

    W przypadku bycia zwalnianym trudno jest mówić o przywilejach, ale pracownicy, którzy będą obejmowani zwolnieniami grupowymi muszą pamiętać o tym, że nie jest to standardowy system rozstania z firmą. Osobom odchodzącym należy się ...

    W Niemczech część świąt jest obchodzona w całym kraju, a niektóre są celebrowane tylko w określonych landach. Sprawdźmy, jak wygląda kalendarz świąt i dni wolnych od pracy w Niemczech w 2025 roku.