eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Szczecin › starszy inspektor

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy inspektor

Lokalizacja:

Szczecin

zachodniopomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw administrowania zadaniami inwestycyjnymi w Zespole Kierownika Projektu w Oddziale GDDKiA w Szczecinie

00-874 Warszawa Wronia 53

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi sprawy administracyjne w biurze Kierownika Projektu
  • Współpracuje z Kierownikiem Projektu i Asystentem ds. Technicznych w zakresie administracyjnym
  • Współpracuje z biurami Wykonawcy Robót i Konsultanta realizującego umowę na Zarządzanie i Nadzór nad zadaniami inwestycyjnymi
  • Zapewnia właściwą obsługę korespondencji pocztowej i elektronicznej w zakresie sprawnego obiegu dokumentów, w tym rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja faktur, a także pozostałych dokumentów wewnątrz Biura oraz z zewnętrznymi klientami (obsługa, dystrybucja i archiwizacja dokumentów)
  • Kompletuje, kontroluje, porządkuje dokumenty kontraktowe i korespondencję oraz archiwizuje dokumenty kontraktowe zgodnie z instrukcją kancelaryjną
  • Organizuje, koordynuje i obsługuje spotkania i narady organizowane przez Kierownika Projektu oraz współuczestniczy przy organizacji zdarzeń organizowanych przez inne podmioty wraz z prowadzeniem kalendarza spotkań
  • Utrzymuje komunikację z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi celem monitorowania i kontrolowania spraw na zadaniach inwestycyjnych
  • Obsługuje połączenia telefoniczne oraz urządzenia biurowe


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,

  • praca umysłowa,

  • pozycja przy pracy – wymagająca dłuższego siedzenia,

  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca w pomieszczeniu biurowym (od jednego do trzech pracowników) usytuowanym na parterze budynku bez windy,

  • wejście na parter budynku po schodach,

  • w budynku na poziomie biura dostęp do łazienki, 

  • budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy,

  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,

  • do wykorzystania w otoczeniu szafy, biurko, fotel biurowy, komputer, monitor, kserokopiarka,

  • opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie https://www.gov.pl/web/gddkia/deklaracja-dostepnosci




Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość prawa zamówień publicznych
  • Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja.
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności programów Excel i Word
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość przepisów prawa budowlanego, ze szczególnym uwzględnieniem uregulowań dotyczących dróg i obiektów inżynierskich
  • Prawo jazdy kat. B


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie kandydatki/kandydata, urodzonego przed 1 sierpnia 1972 r., dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. (wzory oświadczeń znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/gddkia/wzory-oswiadczen-dla-kandydatow-bioracych-udzial-w-naborach)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-24
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    GDDKiA Oddział w Szczecinie
    Al. Boh. Warszawy 33
    70-340 Szczecin
    z dopiskiem „Oferta pracy – St. inspektor (asystent administracyjny) - ZKP

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-05-18

    do końca oferty: 59 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady