Kto szuka:
Alfa Terminal Szczecin Sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista ds. Zakupów
Lokalizacja:
Szczecin
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakupach technicznych;
- Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne i analityczne;
- Umiejętność samodzielnego planowania zadań;
- Znajomość pakietu MS Office;
- Sumienność i dokładność w działaniu;
- Kreatywność i przedsiębiorczość;
- Umiejętność rozwiązywania problemów i pracy pod presją czasu;
- Prawo jazdy kat. B.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Organizacja i nadzór nad procesem zamówień części, materiałów i usług zabezpieczających funkcjonowanie terminalu oraz prowadzenie inwestycji;
- Realizacja procesów zakupów technicznych zgodnie z polityką zakupową spółki;
- Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw;
- Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami;
- Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców;
- Weryfikacja i ocena dostawców, umów i warunków współpracy;
- Nadzorowanie terminów i jakości realizowanych dostaw;
- Optymalizacja kosztowa procesów zakupowych;
- Obsługa reklamacji, weryfikacja faktur i ich rozliczanie;
- Sporządzanie raportów, zestawień i analiz na potrzeby Spółki.
Firma oferuje:
- Pracę w międzynarodowej korporacji będącej liderem w swojej branży;
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Możliwość uczestnictwa w branżowych szkoleniach i kursach;
- Rozwój umiejętności i kompetencji zawodowych;
- Udział w eventach biznesowych i piknikach integracyjnych;
- Dostęp do siłowni zakładowej;
- System nagród miesięcznych.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »