eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy SzczecinSpecjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Kto szuka:

Grupa Outworking

Stanowisko:

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Lokalizacja:

Szczecin

zachodniopomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska:
  • Odpowiadanie na zapytania klientów
  • Sprzedaż produktów
  • Obsługa reklamacji
  • Wystawianie faktur oraz przygotowanie umów
  • Raportowanie
  • Dbałość o wysoką jakość obsługi klienta

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:
  • Wykształcenie średnie / wyższe. 
  • Znajomość pakietu Office

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • Umowę zlecenie
  • Możliwość skorzystania z opieki zdrowotnej PZU
  • Kartę Multisport

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-11-07

do końca oferty: 14 dni

pracodawca: Grupa Outworking

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Luka płacowa ciągle ma się dobrze i wiele wskazuje na to, że sytuacja ta nie ma szans na szybką poprawę - jak pisze Allianz w obecnym tempie zniwelowanie różnic w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn zajęłoby 93 lata. I wprawdzie w ...

9 maja obchodzony jest Dzień Europy. Z tej okazji firma Antal sprawdziła, jaki wpływ na polski rynek pracy miało wejście do Unii Europejskiej.

Ile dni wolnych od pracy będzie w 2025 roku? Kiedy możemy zaplanować dłuższy odpoczynek? Dowiedzmy się, kiedy wypadają dni świąteczne w przyszłym roku.

O tym, że dyskryminowanie płacowe mężczyzn jest spoko i innych problemach z definicją i liczeniem luki płacowej w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2023/970.

Skandaliczna sytuacja o której rozpisują się media w całej Polsce jest przykładem, że niektórzy przedsiębiorcy wciąż nie szanują prawa pracy, a "januszowe" prowadzenie biznesu nie jest obce nawet tak nowoczesnym biznesom jak agencje ...