Kto szuka:
Trakcja S.A.
Stanowisko:
Specjalista ds. Rozliczeń - kontrakt infrastrukturalny
Lokalizacja:
Szczecin
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych;
- Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum;
- Przygotowanie raportów dotyczących rozliczenia finansowego Kontraktu (raporty miesięczne, plany sprzedażowe);
- Przygotowywanie raportów do Centrali zgodnie z wewnętrznymi procedurami Spółki, współpraca z przełożonymi i działaniami Spółki, w tym księgowości, kontrolingu, rozliczeń, prawnym, skarbu.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Wykształcenie wyższe – techniczne, ekonomiczne lub finansowe;
- Doświadczenie na stanowisku o zbliżonym zakresie odpowiedzialności - min. 2 lata;
- Doświadczenie w finansowym rozliczaniu kontraktów budowlanych;
- Doświadczenie zdobyte przy realizacji dużych projektów infrastrukturalnych;
- Dokładność i skrupulatność, umiejętność pracy pod presją czasu;
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;
- Ukierunkowanie na cele, zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzony zakres zadań.
Mile widziane
- Doświadczenie zdobyte przy realizacji kontraktów kolejowych.
Firma oferuje:
- Rynkowe warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
- Pracę przy inspirujących i różnorodnych projektach;
- Prywatna opieka medyczna z możliwością objęcia całej rodziny;
- Szeroki wachlarz świadczeń socjalnych (m.in. wczasy pod gruszą, bony okolicznościowe, dofinansowanie sportu i edukacji w ramach Kafeterii);
- Zniżka na przejazdy kolejowe w wysokości 90%;
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy zgodnie z preferencjami pracownika;
- Szkolenia branżowe i współpraca z ekspertami;
- Atrakcyjne nagrody finansowe za polecanie pracowników (500-5000zł brutto).
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »