Kto szuka:
Coloplast Business Centre Sp z o.o.
Stanowisko:
Specjalista ds. administracji z j. francuskim
Lokalizacja:
Szczecin
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
- Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów
- Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów
- Wystawianie faktur dla płatników i klientów
- Zarządzanie danymi w systemie CRM
- Udział w różnych projektach wskazanych przez kierownictwo
- Budowanie pozytywnych relacji z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Znajomość narzędzi Microsoft Office - Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B1)
- Znajomość języka francuskiego w stopniu komunikatywnym (min. B1)
- Umiejętność planowania i priorytetyzacji zadań
- Wcześniejsze doświadczenie w pracy administracyjnej/biurowej
- Doświadczenie pracy w księgowości będzie mile widziane
Firma oferuje:
- Brak okresu próbnego - umowa na długi okres od samego początku
- Możliwość pracy zdalnej
- Elastyczne godziny pracy, Pon-Pt
- Międzynarodowe środowisko pracy funkcjonujące w duchu kultury skandynawskiej
- Możliwość wykorzystywania znajomości języków obcych w codziennej pracy
- Fantastyczną atmosferę pracy pełną sazacunku i partnerstwa
- Wewnętrzne szkolenia
- Wspaniałe imprezy firmowe,
- Prywatną opiekę medyczną
- Karty sportowe
- Dofinansowanie do posiłków
- Wczasy pod gruszą, okazjonalne bonusy
- Nowoczesne miejsce pracy
- Brak "dress code'u"
- Pyszną kawę i świeże owoce
- Dofinansowanie do dojazdów do pracy
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »