Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
specjalista
Lokalizacja:
Szczecin
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Urząd Morski w Szczecinie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw zamówień publicznych w Wydziale Prawno-Organizacyjnym
70-207 Szczecin Plac Stefana Batorego 4
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Bierze udział w pracach komisji przetargowych w charakterze sekretarza komisji przetargowej w celu prowadzenia obsługi organizacyjno-administracyjnej komisji oraz w celu wsparcia jej w aspekcie prawidłowego zastosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych - w tym opracowywania jednolitego wzoru Specyfikacji Warunków Zamówienia, zamieszczania ogłoszeń oraz zajęcia stanowiska w sprawach zapytań wykonawców i wniesionych przez nich środków ochrony prawnej.
- Opiniuje umowy w celu zapewnienia zgodności z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Morskim w Szczecinie, ustawą Prawo zamówień publicznych oraz dokumentami zamówienia.
- Uczestniczy w rozpatrywaniu ofert, sporządza protokoły, prowadzi dokumentację postępowań.
- Przyjmuje i rejestruje wnioski oraz opiniuje tryb udzielania zamówień publicznych dotyczących zamówień poniżej progu ustawowego w celu ich zgodności z wewnętrznymi procedurami
Warunki pracy
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych
- Praca pod presją czasu
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- Częste kontrole
- Zagrożenie korupcją
- Brak podjazdu
- Budynek z windami
- Brak odpowiednio przystosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- WYMAGANE DOKUMENTY TJ. ŻYCIORYS (C.V.), LIST MOTYWACYJNY I OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE.
- WYNAGRODZENIE ZASADNICZE: 6900,00 ZŁ BRUTTO
+ DODATEK ZA WYSŁUGĘ LAT.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
związane z udzielaniem zamówień publicznych po stronie zamawiającego
pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość aktualnych przepisów dotyczących zamówień publicznych
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Znajomość obsługi komputera (MS Office)
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Samodzielność, rzetelność, terminowość, komunikatywność, zorganizowanie, umiejętność argumentacji, umiejętność pracy w zespole.
- Przeszkolenie w zakresie udzielania zamówień publicznych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-05-07
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesyłać na adres:
Urząd Morski w Szczecinie
Plac Stefana Batorego 4
70-207 Szczecin
lub osobiście w Kancelarii Urzędu, I piętro pok. 130
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »