Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
specjalista
Lokalizacja:
Szczecin
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw zarządzania zasobami ludzkimi w Wydziale Kadr i Szkolenia
70-515 Szczecin ul. Małopolska 47
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Opracowuje, aktualizuje procedury i standardy zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie.
- Współpracuje z komórkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania i aktualizacji opisów stanowisk pracy w tym weryfikuje poprawność sporządzenia opisów stanowisk pracy z aktami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
- Prowadzi sprawy związane z wartościowaniem stanowisk pracy członków korpusu służby cywilnej w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie.
- Monitoruje proces sporządzania ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej zatrudnionych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie w tym terminowość i poprawność sporządzenia.
- Monitoruje proces sporządzania indywidualnych programów rozwoju zawodowego członków korpusu służby cywilnej zatrudnionych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie.
- Sporządza roczny plan szkoleń oraz koordynuje procesy szkoleniowe członków korpusu służby cywilnej Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie.
- Pozyskuje dane i sporządza coroczne sprawozdanie z realizacji zadań wynikających z ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej dla Szefa Służby Cywilnej.
- Pozyskuje dane i sporządza sprawozdanie dotyczące członków korpusu służby cywilnej Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie na potrzeby KGP, KPRM i innych instytucji.
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa w niepełnym wymiarze czasu pracy, wykonywana zgodnie z grafikiem czasu pracy. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego. Praca przy monitorze ekranowym. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
Miejsce wykonywania pracy – budynek Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przy ul. Małopolskiej 47, na III piętrze, wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Praca wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku pomiędzy pokojami i piętrami. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek jest wyposażony w windę, pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 2.629,20 zł brutto + dodatek za wysługę lat
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 47 78 11 267
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
na stanowisku związanym z obsługą kadrową lub zarządzaniem zasobami ludzkimi
pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość zagadnień dotyczących standardów zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej
- Znajomość przepisów prawa pracy
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych
- Umiejętność obsługi komputera oraz pakietu Microsoft Office
- Uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” potwierdzone dokumentem wydanym przez organy Policji lub ABW albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie: kurs kadrowy lub studia podyplomowe z zakresu prawa pracy
- Samodzielność
- Kreatywność
- Dobra organizacja pracy własnej
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” wydanym przez organy Policji lub ABW albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
- Oświadczenie o tym, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. (Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-01-23
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Małopolska 47, pok. 2
70-515 Szczecin
z dopiskiem: „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 2/25”
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »