Kto szuka:
InterKadra Sp. z o.o.
Stanowisko:
Regionalny specjalista ds. rekrutacji
Lokalizacja:
Szczecin
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Zakres obowiązków:
- Aktywne pozyskiwanie kandydatów na terenie południowej/ północnej Polski
- Prowadzenie pierwszego etapu rekrutacji (90% rekrutacje telefoniczne)
- Poszukiwanie nowych możliwości pozyskania kandydatów
- Analiza potencjału danej lokalizacji pod kątem skutecznego pozyskania kandydatów
- Monitoring zatrudnienia pozyskanych kandydatów
- Przygotowywanie profili, selekcja oraz przekierowanie kandydatów na drugi etap rozmów rekrutacyjnych
- Utrzymywanie kontaktu z kandydatami poprzez budowanie relacji i zaufania
- Współpraca z Kierownikami Regionalnymi
- Przygotowywanie raportów z działań w terenie i raportowanie do przełożonego
- Reprezentowanie firmy oraz dbanie o dobry wizerunek.
Oczekiwania:
- Znajomość zagadnień HR, metod pozyskiwania kandydatów oraz technik przeprowadzania rozmów rekrutacyjnych
- Zainteresowanie obszarem HR (nie musisz mieć doświadczenia)
- Status studenta
- Umiejętność zarządzania czasem i samodzielnej pracy w dynamicznym środowisku
- Umiejętności interpersonalne oraz zdolności do budowania relacji z kandydatami
- Mobilność w obszarze południowej Polski
- Wysoki poziom samodzielności oraz zaangażowania w realizacji powierzonych zadań
- Dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint) oraz Microsoft Outlook.
Oferujemy:
- Samodzielne stanowisko/ możliwość pracy zdalnej
- Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon komórkowy
- Elastyczne warunki pracy
- Stabilność zatrudnienia
- System motywacyjny
- Pakiet benefitów: karta multisport, prywatna opieka medyczna
- Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od wyników pracy
- Współpraca w oparciu o umowę zlecenie
- Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »