Kto szuka:
Coloplast Business Centre Sp z o.o.
Stanowisko:
Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)
Lokalizacja:
Szczecin
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami.
- Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów z Niemiec.
- Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów.
- Wystawianie faktur dla płatników i klientów.
- Zarządzanie danymi w systemie CRM.
- Udział w różnych projektach wskazanych przez kierownictwo.
- Budowanie pozytywnych relacji z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Znajomość narzędzi Microsoft Office.
- Znajomość j. niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. B1).
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B1).
- Umiejętność planowania i priorytetyzacji zadań.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Gotowość do pracy z biura.
Firma oferuje:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z 3-miesięcznym okresem próbnym .
- Praca stacjonarna z naszego biura w Szczecinie.
- Elastyczne godziny pracy, pon-pt.
- Międzynarodowe środowisko pracy funkcjonujące w duchu kultury skandynawskiej.
- Możliwość wykorzystywania znajomości języków obcych w codziennej pracy Fantastyczną atmosferę pracy pełną szacunku i partnerstwa.
- Wewnętrzne szkolenia.
- Wspaniałe imprezy firmowe.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Karty sportowe.
- Dofinansowanie do posiłków.
- Wczasy pod gruszą, okazjonalne bonusy.
- Nowoczesne miejsce pracy.
- Brak "dress code'u".
- Pyszną kawę i świeże owoce .
- Dofinansowanie do dojazdów do pracy.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »