eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy SzczecinPRACOWNIK CENTRUM OBSŁUGI TELEFONICZNEJ (PRACOWNIK CALL CENTER)

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

PRACOWNIK CENTRUM OBSŁUGI TELEFONICZNEJ (PRACOWNIK CALL CENTER)

Lokalizacja:

Szczecin

zachodniopomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/25/0136


Obowiązki:

Obsługa klientów w zakresie sprzedaży szkoleń - zapisy na szkolenia, zapisy modeli, prezentowanie oferty; tworzenie raportów; współpraca z zespołem ds. rekrutacji i sprzedaży.



Wymagania:Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • biegła znajomość obsługi komputera i sprzętu biurowego
  • dokładność, zaangażowanie, komunikatywność, nastawienie na cel, dobra ogranizacja pracy własnej, terminowość
  • komunikatywność, opanowanie, odporność na stres, uczciwość, rzetelność

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • Dodatkowym atutem będzie prawo jazdy kat.B, prywatny samochód, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, biegła znajomość języka angielskiegoa także umiejętność słuchania, wyciągania wniosków, analizy oczekiwań klienta i zaprezentowania oferty.Praca zdalna na cały lub pół etatu w godzinach od 08.00 do 17.00.Po okresie próbnym 1m umowa na czas określony.


Miejsce pracy: Tyniecka 28a/14, 71-019 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-04-05

do końca oferty: 52 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

Niemal każda firma przeprowadza dziś szkolenia. Warto wiedzieć, że w określonych przypadkach, czas spędzony na wyjeździe integracyjnym połączonym ze szkoleniem, może zostać potraktowany jako nadgodziny. "Konsekwencją regulacji zawartej w ...

Co powinniśmy powiedzieć, gdy kolega lub koleżanka z pracy mówi, że jest chora? Albo że choruje bliska mu/jej osoba? Jak szef powinien zareagować na takie wyznanie? - Najważniejsze, by docenić, że osoba, z którą mamy relację zawodową ...

Absencja jest powszechnym problemem wśród pracowników produkcyjnych. W artykule omówiono potencjalne źródło tego zjawiska oraz przedstawiono metody radzenia sobie z nim. Podkreślono rolę atrakcyjnych systemów wynagrodzeń, które mogą ...

Pracownik, który zachorował w okresie, gdy wygasła jego umowa o pracę, ma prawo do zasiłku chorobowego, jeśli otrzymał eZLA wciągu 14 dni po ustaniu zatrudnienia. Powinien on jednak poinformować lekarza wystawiającego zwolnienie o ustaniu ...

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej pracuje nad rozporządzeniem, którego celem jest uregulowanie przepisów w zakresie temperatur i zwiększenie bezpieczeństwa pracowników. Proponowane zmiany omawiają eksperci Koalicji Bezpieczni ...