Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
PRACOWNIK CENTRUM OBSŁUGI TELEFONICZNEJ (PRACOWNIK CALL CENTER)
Lokalizacja:
Szczecin
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/0136
Obowiązki:
Obsługa klientów w zakresie sprzedaży szkoleń - zapisy na szkolenia, zapisy modeli, prezentowanie oferty; tworzenie raportów; współpraca z zespołem ds. rekrutacji i sprzedaży.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- biegła znajomość obsługi komputera i sprzętu biurowego
- dokładność, zaangażowanie, komunikatywność, nastawienie na cel, dobra ogranizacja pracy własnej, terminowość
- komunikatywność, opanowanie, odporność na stres, uczciwość, rzetelność
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
Pozostałe wymagania:
- Dodatkowym atutem będzie prawo jazdy kat.B, prywatny samochód, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, biegła znajomość języka angielskiegoa także umiejętność słuchania, wyciągania wniosków, analizy oczekiwań klienta i zaprezentowania oferty.Praca zdalna na cały lub pół etatu w godzinach od 08.00 do 17.00.Po okresie próbnym 1m umowa na czas określony.
Miejsce pracy: Tyniecka 28a/14, 71-019 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »