Kto szuka:
Grupa Pascal
Stanowisko:
Pracownik biurowy ds. Promocji i Współpracy Edukacyjnej
Lokalizacja:
Szczecin
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych dostosowanych do potrzeb klientów.
- Realizacja celów sprzedażowych i zarządzanie relacjami z klientami.
- Aktywne pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż usług edukacyjnych.
- Współpraca z zespołem grafików przy tworzeniu materiałów reklamowych i treści do mediów społecznościowych.
- Monitorowanie i analiza skuteczności działań marketingowych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Minimum średnie wykształcenie.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
- Proaktywne podejście do pracy i gotowość na nowe wyzwania.
- Biegła znajomość pakietu MS Office.
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym.
- Możliwość awansu i rozwoju zawodowego.
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
Sprawdź oferty na podobne stanowiska
Na każdy dzień odpoczynku przypadać będą mniej niż dwa dni pracy - tak zapowiada się rok 2025. Wraz z wolną Wigilią szykuje się nam bowiem 249 dni roboczych. To najmniej od 25 lat, a wynik ten wciąż nie uwzględnia 26 dni standardowego ...
Mediana wynagrodzeń w województwie mazowieckim w 2023 roku wyniosła 8 317 PLN brutto i była wyższa o ponad 1 000 PLN od mediany dla całego kraju.
Pracownik, który zachorował w okresie, gdy wygasła jego umowa o pracę, ma prawo do zasiłku chorobowego, jeśli otrzymał eZLA wciągu 14 dni po ustaniu zatrudnienia. Powinien on jednak poinformować lekarza wystawiającego zwolnienie o ustaniu ...
Od 1 kwietnia 2024 roku obowiązują nowe stawki jednorazowych odszkodowań z tytułu wypadku przy pracy lub choroby zawodowej - zwraca uwagę Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Za każdy procent stałego lub długotrwałego uszczerbku na zdrowiu ...
Pojawiła się kolejna porcja informacji pochodzących z najnowszego raportu Grafton Recruitment. Tym razem dowiadujemy się szczegółów dotyczących kwestii płacowych w działach obsługi klienta i operacji. Z opracowania wynika m.in., że ...