eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Szczecinkierownik oddziału

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

kierownik oddziału

Lokalizacja:

Szczecin

zachodniopomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik oddziału do spraw Dyspozytorni Medycznej w Wydziale Ratownictwa Medycznego i Powiadamiania Ratunkowego

70-502 Szczecin ul. Wały Chrobrego 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowuje szczegółowy sposób funkcjonowania dyspozytorni medycznej, z uwzględnieniem zapewnienia ciągłości jej funkcjonowania oraz organizacji pracy dyspozytorów medycznych
  • opracowuje plan postępowania w przypadku wystąpienia awarii uniemożliwiającej przyjmowanie i obsługę powiadomień o zdarzeniach i zgłoszeń alarmowych
  • nadzoruje pracę dyspozytorów medycznych, ze szczególnym uwzględnieniem sposobu przeprowadzania rozmów, decyzji podejmowanych w zakresie dysponowania oraz odmów zadysponowania zespołów ratownictwa medycznego, obsługi zdarzeń, w tym zdarzeń z dużą liczbą poszkodowanych
  • dokonuje oceny sposobu realizacji zadań przez dyspozytorów medycznych na podstawie formularza oceny pracy dyspozytora medycznego, uwzględniającego kryteria oceny pracy dyspozytora medycznego
  • przygotowuje, weryfikuje i aktualizuje wykazy i opracowania niezbędne podczas realizacji zadań przez dyspozytorów medycznych
  • zapewnia właściwe przygotowanie merytoryczne i psychofizyczne podległych pracowników oraz bierze udział w rekrutacji pracowników
  • uczestniczy w planowaniu finansowania dyspozytorni medycznej oraz nadzoruje i koordynuje realizację przedsięwzięć mających na celu sprawne wydatkowanie zaplanowanych środków finansowych, niezbędnych do poprawnego funkcjonowania dyspozytorni
  • rozpatruje zażalenia, skargi i wnioski dotyczące funkcjonowania systemu w celu usuwania zaistniałych nieprawidłowości


Warunki pracy

·         Praca w zabytkowym budynku, położonym w centrum miasta na Wałach Chrobrego,


·         Praca o charakterze administracyjno-biurowym, wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej,


·         Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,


·         Praca w nietypowych godzinach – dyżury (okazjonalnie),


·         na stanowisku pracy występują zadania wymagające umiejętności szybkiego reagowania, koncentracji, zrównoważenia emocjonalnego, dobrej pamięci, skrupulatności, spostrzegawczości oraz odporności na stres,


·         Praca w systemach informatycznych SWD PRM,


·         Obsługa infolinii,


·         Stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku ZUW,


·         Oświetlenie dzienne i sztuczne,


·         Stanowisko pracy wyposażone jest w monitory ekranowe, komputer, drukarki, telefony, faks, ksero, radiotelefony stacjonarne.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

REKRUTACJA:


1 ETAP Złożenie oferty przez kandydata


×        Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą zakwalifikowane,


×        Do składania dokumentów zachęcamy również osoby o specjalnych potrzebach, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu


×        Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca,


×        Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej ZUW ,,o urzędzie”/,,pracuj z nami”/ ,,ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy w korpusie służby cywilnej” – oświadczenia dla kandydatów.


W przypadku aplikowania za pośrednictwem poczty elektronicznej dokumenty należy przesłać w formie skanów/zdjęć, a oryginały (poświadczone kopie) dostarczyć w czasie rozmowy kwalifikacyjnej


×        2 ETAP Analiza ofert pod kątem spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu


×        Oferty nie zawierające dokumentów wskazanych w treści ogłoszenia zostaną odrzucone z przyczyn formalnych,


×        Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań niezbędnych w postaci m.in. wykształcenia, doświadczenia zawodowego/stażu pracy nie zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu rekrutacji.


3 ETAP Kontakt z kandydatami spełniającymi stawiane przez nas wymagania


×        Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub e-mailem,


×        Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie,


×        Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia mogą zostać odebrane osobiście w Biurze Organizacji i Kadr w budynku urzędu w Szczecinie, pok. 281 w okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Aplikacje nieodebrane przed upływem tego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.


4 ETAP Udział wyłonionych kandydatów w postępowaniu kwalifikacyjnym


×        Rozmowa kwalifikacyjna będzie poprzedzona badaniem umiejętności określonych w wymaganiach niezbędnych m.in. dot. zarządzania zasobami ludzkimi


5 ETAP Finalna decyzja i informacja zwrotna


Kontakt telefoniczny z kandydatem wyłonionym do zatrudnienia


Zamieszczenie wyniku naboru na stronie BIP KPRM oraz stronie internetowej ZUW w zakładce:
„o urzędzie”/,,pracuj z nami”/,,wyniki naborów na wolne stanowiska w korpusie  służby cywilnej”.


Kandydat w celu sprawdzenia wyniku naboru powinien wpisać numer ogłoszenia.


Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91/430 36 50.


Nabór może zostać przeprowadzony częściowo lub całkowicie zdalnie, np. przy wykorzystaniu narzędzi: zoom, Skype, teams. Kandydat będzie musiał posiadać zainstalowany odpowiedni program.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe , w tym co najmniej studia pierwszego stopnia na kierunku pielęgniarstwo i kwalifikacje wymagane dla pielęgniarki systemu lub co najmniej tytuł zawodowy licencjata wymagany dla ratownika medycznego

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w zakresie realizacji zadań na stanowisku dyspozytora medycznego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość: przepisów z zakresu systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego, ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o służbie cywilnej, kodeksu postępowania administracyjnego
  • umiejętności: zarządzania zasobami ludzkimi, pracy pod presją czasu, współpracy, analitycznego myślenia, pracy w systemach informatycznych SWD PRM, komunikatywność, odporność na stres
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko zdrowiu lub życiu ludzkiemu
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zwykłego
  • wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko zdrowiu lub życiu ludzkiemu
  • poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zwykłego
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych w zakresie znajomości języków obcych

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-23
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    w formie papierowej:
    •osobiście, w siedzibie urzędu, w zamkniętej kopercie na adres: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
    Kancelaria Urzędu
    ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin(od poniedziałku do piątku,w godz. 8.00-14.45)lub
    •pocztą, na adres:
    Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
    Biuro Organizacji i Kadr
    ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
    •w formie elektronicznej
    - za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP)lub
    - pocztą elektroniczną na adres ok@szczecin.uw.gov.pl
    z dopiskiem:"oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 142526"

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-09-12

    do końca oferty: 53 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Pracownicy, którzy nie wykorzystali urlopu z poprzedniego roku, mają czas na jego odbiór tylko do 30 września. Przepisy prawa pracy są w tej kwestii jednoznaczne, a pracodawca, który nie zapewni pracownikowi możliwości skorzystania z ...

    W I połowie 2024 roku było niemal o 1/4 mniej niż przed rokiem ofert pracy w IT - wynika z analizy No Fluff Jobs. Najbardziej poszukiwani byli specjaliści Backend, a na najwyższe zarobki mogli liczyć specjaliści Architecture - nawet 32,5 tys. ...

    Projekt ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium RP, przedstawiony przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, koncentruje się aktualnie na formie zatrudnienia opartej na umowie o pracę. Nie ...

    Ostatni miesiąc wakacji przyniósł istotne zmiany w zakresie delegowania kierowców w transporcie drogowym. 19 sierpnia 2023 roku w życie weszły nowe przepisy Pakietu Mobilności, które zmieniają sposób rozliczania wynagrodzeń polskich ...

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych wygenerował ponad 23,9 mln IOSKU za 2023 rok. Osoby ubezpieczone mogą sprawdzić stan swojego konta po waloryzacji składek na PUE ZUS.