Kto szuka:
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Numer referencyjny:
148466
Lokalizacja:
Szczecin
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
• praca wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej ;
• stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie;
• stanowisko pracy znajduje się na niskim parterze budynku urzędu, winda oraz urządzenia higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji (niektóre przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych), brak podjazdów;
Zakres zadań
- Szacuje straty po klęskach żywiołowych w tym: przyjmuje zgłoszenia od jednostek samorządu terytorialnego dotyczące strat powstałych w wyniku klęsk żywiołowych, koordynuje proces szacowania strat, oraz prowadzi ewidencję wpływających wniosków, raportów i decyzji finansowych w sprawie usuwanie skutków klęsk.
- Aktualizuje dokumenty wewnętrznych Urzędu w zakresie działania Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego.
- Wspiera pracownika ds. finansowych i budżetu w planowaniu budżetu, weryfikacji wydatków, prowadzeniu rejestru faktur i umów oraz ds. gospodarki magazynowej w nadzorze nad stanem i działalnością magazynu, planowaniu zakupów, monitorowaniu umów zakupowych i prowadzeniu ewidencji.
- Zastępuje pracownika wykonującego pracę na samodzielnym stanowisku pracy do spraw obsługi Wydziału oraz organizacji pracy sekretariatu – zgodnie ze wskazaniami Dyrektora Wydziału.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie finansów i budżetu
- posiadanie prawa jazdy kat. B.;
- posiadanie aktualnego poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ”ZASTRZEŻONE”, albo zgoda na poddanie się procedurze postepowania sprawdzającego uproszczonego;
- umiejętność analitycznego myślenia i prognozowania;
- zdolność do działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresujących;
- znajomość zasad funkcjonowania systemu bezpieczeństwa państwa;
- znajomość zasad zarządzania dokumentacją finansową i sprawozdawczości budżetowej;
- umiejętność pracy w zespole;
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Ukończone szkolenie z zakresu: zarządzania kryzysowego, szacowania strat po klęskach żywiołowych; z zakresu dokumentacji i sprawozdawczości finansowej.
- Ukończone kursy związane z zarządzaniem kryzysowym lub logistyką Posiadanie certyfikatu z zakresu szacowania strat poklęskowych. Uprawnienia do sporządzania i weryfikacji dokumentacji finansowej;
- Umiejętność efektywnego komunikowania się z różnymi grupami interesariuszy.
- Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji w sytuacjach kryzysowych.
- Znajomość metod planowania i realizacji projektów odbudowy infrastruktury.
- Znajomość jednego z języków UE w stopniu komunikatywnym.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »