Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Inspektor ds. Rejestracji
Lokalizacja:
Szczecin
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Weryfikacja dokumentów oraz tożsamości klientów, przeważnie w języku angielskim.
- Zarządzanie procesami związanymi z rejestrowanym doręczeniem elektronicznym i certyfikatami.
- Dbanie o zgodność z prawem i wewnętrznymi procedurami.
- Obsługa korespondencji (papierowej i elektronicznej) oraz telefonicznej linii unieważnień.
- Udział w specjalnych projektach na zlecenie przełożonego.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Minimum średnie wykształcenie, preferowane wyższe.
- Doświadczenie w pracy z dokumentami urzędowymi będzie atutem.
- Dobra znajomość języka angielskiego.
- Skrupulatność, systematyczność, umiejętność pracy w zespole.
- Zdolność do analizowania danych z dokumentów będzie mile widziane.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Bogaty pakiet socjalny (PPE, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, prywatna opieka medyczna).
- Dofinansowanie do wypoczynku i okularów.
- Integracja i wsparcie dla nowych pracowników (boxy powitalne, spotkania integracyjne).
- Dni owocowe, playroomy i inne dodatki motywacyjne.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »