eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Szczecininspektor

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor

Lokalizacja:

Szczecin

zachodniopomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw Sekcji Bezpieczeństwa Teleinformatycznego i Zabezpieczenia Obiektów w Wydziale Bezpieczeństwa Informacji

70-515 Szczecin ul. Małopolska 47

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Sprawuje nadzór nad funkcjonowaniem stanowisk dostępowych systemów teleinformatycznych, przetwarzających informacje niejawne we wszystkich obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie - poprzez kontrole, audyty i testy bezpieczeństwa
  • Zapewnia zgodność funkcjonowania systemu teleinformatycznego przetwarzającego informacje niejawne ze szczególnymi wymaganiami bezpieczeństwa i procedurami bezpiecznej eksploatacji na etapach wdrażania, akredytacji i eksploatacji systemów oraz postępowania z incydentami bezpieczeństwa
  • Organizuje i prowadzi szkolenia z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego dla osób funkcyjnych systemów teleinformatycznych przetwarzających informacje niejawne w KWP w Szczecinie
  • Współpraca w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego z komórkami organizacyjnymi Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości oraz pełnomocnikami komendantów powiatowych i miejskich Policji województwa zachodniopomorskiego ds. ochrony informacji niejawnych
  • Opracowywanie analizy ryzyka systemów teleinformatycznych przetwarzających informacje niejawne w KWP w Szczecinie
  • Kontrola zabezpieczeń technicznych i ochrony fizycznej informacji niejawnych
  • Współpraca przy obsłudze elektronicznych systemów kontroli dostępu w zakresie programowania kart i rejestracji użytkowników
  • Uczestniczenie w komisjach powoływanych do niszczenia technicznych nośników zawierających informacje niejawne
  • Prowadzenie głównej ewidencji pieczęci metalowych (referentek) dla jednostek organizacyjnych Policji woj. zachodniopomorskiego


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa świadczona w pełnym wymiarze czasu pracy, wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach o 7:30 do 15:30. Charakter pracy wiąże się z wyjazdami służbowymi, udziałem w szkoleniach, zebraniach i konferencjach. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.


Miejsce wykonywania pracy – budynek Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przy ul. Małopolskiej 47. Stanowisko pracy usytuowane jest w budynku głównym (II piętro), w pokoju biurowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy, niszczarkę do papieru. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. W zakresie stanowiska pozostaje również obsługa systemów teleinformatycznych i pomieszczeń Komendy w innych lokalizacjach. Do dyspozycji podczas wykonywania zadań pozostają: urządzenia biurowe, gilotyny do papieru, niszczarki, kserokopiarki.


Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 4.731,37 zł brutto + dodatek za wysługę lat



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.


Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.


Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.


Oświadczenia kandydatów powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.


Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.


Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.


Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska.


Planowane rozpoczęcie pracy – w ciągu 3 miesięcy od ogłoszenia wyników naboru ze względu na przeprowadzenie przez Pełnomocnika Komendanta Wojewódzkiego Policji w Szczecinie ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydanie poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.


Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 477******.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze zarządzania bezpieczeństwem informacji/ochrony informacji niejawnych oraz pracy z przepisami i dokumentacją urzędową

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz przeszkolenie Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego dla inspektorów BTI lub zobowiązanie do odbycia szkolenia
  • Znajomość Ustawy o Ochronie Informacji Niejawnych oraz powiązanych przepisów
  • Uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne” potwierdzone dokumentem wydanym przez organy Policji lub ABW, „NATO SECRET”, „SECRET UE/EU SECRET” albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne”
  • Znajomość Ustawy o Ochronie Informacji Niejawnych oraz powiązanych przepisów, umiejętność ich interpretacji i stosowania
  • Umiejętność obsługi komputera – znajomość MS OFFICE (Word, Excel, PowerPoint) oraz znajomość systemów operacyjnych
  • Znajomość zasad pism urzędowych, obiegu kancelaryjnego i archiwizacji
  • Komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji, bezpieczeństwa IT i w zakresie ochrony danych osobowych
  • Znajomość języka angielskiego – poziom Advanced C1
  • Uprawnienia z zakresu audytu systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji
  • Umiejętność bieżącej współpracy z wieloma zespołami i instytucjami zewnętrznymi
  • Zdolność długofalowego planowania, pracy wg obowiązujących procedur i harmonogramu, organizacji pracy, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Znajomość zasad przeprowadzania analizy ryzyka oraz podstaw funkcjonowania systemów kontroli dostępu i zabezpieczeń fizycznych
  • Podejście analityczne i asertywne
  • Dyspozycyjność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” wydanym przez organy Policji lub ABW albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. O ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016, poz. 1167)
  • Oświadczenie o tym, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. (Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentów potwierdzających ukończenie kursów/szkoleń

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-02-06
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
    Wydział Kadr i Szkolenia
    ul. Małopolska 47, pok. nr 2
    70-515 Szczecin

    z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 3/2025”

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA Inwentaryzacja Gdynia Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA starszy technik

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-01-27

    do końca oferty: 57 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Grafton Recruitment przedstawia wyniki raportu "Wynagrodzenia w sektorze bankowym". Autorzy opracowania pochylili się zarówno nad kwestią pensji w bankowości, poszukując odpowiedzi na pytanie "ile zarabia się w banku", jak i nad stanem ...

    Obecne zapisy w projekcie ustawy budzą wątpliwości dot. sposobu obliczenia wynagrodzenia za czas pracy w niedziele. Projektowany przepis mówi, że pracownikowi za ten dzień przysługuje wynagrodzenie w podwójnej wysokości. I o ile w przypadku ...

    Od 1 stycznia 2025 r. pracownicy wykonujący swoje obowiązki w godzinach nocnych mogą spodziewać się wyższego dodatku za pracę. Zmiana ta jest związana z podniesieniem w Polsce poziomu minimalnego wynagrodzenia, które od stycznia 2025 roku ...

    W obecnych czasach coraz większą uwagę zwraca się na kwestię luki płacowej, co wynika głównie z przygotowań do wdrożenia dyrektywy Unii Europejskiej dotyczącej transparentności wynagrodzeń. W poprzednich publikacjach omówiliśmy ...

    Proces rozliczania wynagrodzenia kierowcy jest dość skomplikowany, o czym najdobitniej świadczyć może liczba popełnianych przy nim błędów. Taki stan rzeczy wynika m.in. z często zmieniających się w branży transportowej przepisów. Jak ...