Kto szuka:
Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
Stanowisko:
Inspektor
Numer referencyjny:
146478
Lokalizacja:
Szczecin
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca samodzielna administracyjno-biurowa, w siedzibie urzędu, w pomieszczeniu biurowym,
- praca w godzinach 7:30 – 15:30,
- praca powyżej 4 godzin przy monitorze ekranowym.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca biurowa, wykonywana jest w budynku mieszczącym się w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 4
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, klatki schodowe, schody, winda,
- obsługa urządzeń biurowych: komputer, telefon, faks, skaner, drukarka, kserokopiarka, niszczarka,
- niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: brak podjazdów przy wejściu głównymi,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Zakres zadań
- przejmuje akta z uwzględnieniem sprawdzenia ich przygotowania archiwalnego, w celu włączenia przyjętych materiałów do zasobu archiwalnego formacji;
- przygotowuje gromadzone materiały do wypożyczeń i udostępnień, w celu przekazania ich uprawnionym pionom m.in. dochodzeniowo – śledczym, cudzoziemskim oraz instytucjom zewnętrznym, na podstawie aktów prawnych odnoszących się do sposobu i trybu ich udostępniania;
- sporządza analizy gromadzonych materiałów, w celu przekazania zgromadzonych informacji z akt dla potrzeb służbowych formacji i uprawnionych krajowych instytucji zewnętrznych (SKW, SWW, ABW, CBA, POLICJA);
- prowadzi i uaktualnia pomoce ewidencyjne (kartoteki; bazy danych) odnoszące się do gromadzonej dokumentacji, w celu zgodnej z obowiązującymi regulacjami prawnymi obsługi zasobu archiwalnego formacji;
- obsługuje magazyny archiwalne i kontroluje ich stan ewidencyjny, w celu realizacji bieżących zadań;
- brakuje dokumentację niearchiwalną, w celu realizacji obowiązujących w tym zakresie regulacji prawnych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze kancelaryjno-archiwalnym
- Pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »