eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Szczecingłówny specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

główny specjalista

Lokalizacja:

Szczecin

zachodniopomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw Obrotu Paliwami i Zarządzania Energią oraz Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

70-502 Szczecin ul. Wały Chrobrego 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Opracowuje i aktualizuje Plan wprowadzania ograniczeń w zakresie obrotu paliwami i zmniejszania zużycia paliw w województwie zachodniopomorskim wraz z wykazem podmiotów o szczególnym znaczeniu dla funkcjonowania państwa i gospodarki.
  • Realizuje czynności w zakresie określania zadań krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego na obszarze województwa.
  • Wykonuje zadania związane z koordynowaniem funkcjonowania krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego na obszarze województwa.
  • Kontroluje realizację zadań krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego na obszarze województwa.
  • Przygotowuje i obsługuje stanowisko kierowania Wojewody krajowym systemem ratowniczo-gaśniczym w sytuacjach nadzwyczajnych zagrożeń życia lub środowiska na obszarze województwa w ramach Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego.
  • Sporządza projekt wojewódzkiego planu działania na wypadek wystąpienia epidemii.
  • Przygotowuje projekty wniosków do Rady Ministrów o wprowadzenie stanu klęski żywiołowej.
  • Prowadzi sprawy związane z planowaniem oraz koordynowaniem działań podejmowanych przez Wojewodę Zachodniopomorskiego na rzecz właściwego stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie województwa.


Warunki pracy


  • praca o charakterze administracyjno-biurowym, wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej,

  • stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy
    -  obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,

  • stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku urzędu, winda oraz urządzenia higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji (niektóre przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych), brak podjazdów;

  • w  sytuacjach nadzwyczajnych praca może być wykonywana w terenie, poza siedzibą urzędu – w tego rodzaju sytuacjach warunki pracy mogą być nie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

REKRUTACJA:


1 ETAP Złożenie oferty przez kandydata


Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą zakwalifikowane.


Oferty należy składać w zaklejonych kopertach, wzory oświadczeń znajdują się na stronach internetowych ZUW w zakładce:
,,o urzędzie”/,,pracuj z nami”/ ,,ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy w korpusie służby cywilnej”
– oświadczenia dla kandydatów.


Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone
w niniejszym ogłoszeniu.


Wszystkie wymagane w ogłoszeniu dokumenty: CV, list motywacyjny, zaświadczenia, oświadczenia muszą być podpisane przez kandydatki/kandydatów. W przypadku aplikowania za pośrednictwem poczty elektronicznej dokumenty należy przesłać w formie skanów/zdjęć, a oryginały (poświadczone kopie) dostarczyć w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.


2 ETAP Analiza ofert pod kątem spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu


Oferty nie zawierające dokumentów wskazanych w treści ogłoszenia zostaną odrzucone z przyczyn formalnych.


Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań niezbędnych w postaci między innymi wykształcenia, doświadczenia zawodowego/stażu pracy lub wymaganego przeszkolenia, czy specjalizacji nie zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu rekrutacji.


3 ETAP Kontakt z kandydatami spełniającymi stawiane przez nas wymagania


Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub e-mailem.


Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie.


Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia mogą zostać odebrane osobiście w Biurze Organizacji i Kadr w budynku urzędu w Szczecinie, pokój 279
w okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Aplikacje nieodebrane przed upływem tego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.


4 ETAP Udział wyłonionych kandydatów w postępowaniu kwalifikacyjnym


5 ETAP Finalna decyzja i informacja zwrotna


Kontakt telefoniczny z kandydatem wyłonionym do zatrudnienia.


Zamieszczenie wyniku naboru na stronie BIP KPRM oraz stronie internetowej ZUW w zakładce: „o urzędzie”/,,pracuj z nami”/ ,,wyniki naborów na wolne stanowiska w korpusie służby cywilnej”.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego
w obszarze bezpieczeństwa narodowego, zarządzania kryzysowego lub bezpieczeństwa publicznego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, o ochronie ludności i obronie cywilnej, o zarządzaniu kryzysowym, o ochronie przeciwpożarowej
  • Znajomość organizacji i funkcjonowania systemu bezpieczeństwa państwa.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i prognozowania,
  • Zdolność do działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresujących,
  • Aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE” albo zgoda na poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zwykłego.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość ustaw: o ochronie przeciwpożarowej - w zakresie nadzoru nad krajowym systemem ratowniczo-gaśniczym, o zarządzaniu kryzysowym w zakresie opracowywania i wdrażania planów zarządzania kryzysowego, o stanie klęski żywiołowej - w zakresie przygotowywania wniosków o wprowadzeniu stanu klęski żywiołowej.
  • Znajomość, w stopniu komunikatywnym, jednego języka urzędowego Unii Europejskiej.
  • Znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowej organizacji systemu ratowniczo-gaśniczego – w zakresie koordynowania działań tego systemu.
  • Przeszkolenie z zakresu zarządzania kryzysowego, ochrony ludności, ochrony infrastruktury krytycznej.
  • Ukończone kursy: Kurs Zarządzania Kryzysowego, z ochrony infrastruktury krytycznej, przeciwdziałania klęskom żywiołowym, z zarządzania i planowania epidemicznego
  • posiadanie certyfikatów: Koordynatora Systemu Ratowniczo-Gaśniczego, certyfikatu w zakresie Planowania i Zarządzania Energią


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu wraz z np. opisami stanowisk pracy, zakresami czynności, kopiami referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia)
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat nie pracował, nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później.
  • kopie Prawa jazdy kat. B
  • kopię poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zwykłego
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat nie pracował, nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów poświadczających spełnianie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia, ukończenia kursów i posiadanych certyfikatów
  • kopie dokumentów, zaświadczeń, certyfikatów potwierdzających spełnianie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości jednego z języków urzędowych Unii Europejskiej

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-29
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Aplikuj do: 29.11.2024 r.
    w formie papierowej:
    - osobiście, w siedzibie urzędu, w zamkniętej kopercie na adres:
    Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
    Kancelaria Urzędu
    ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
    lub
    - pocztą, na adres:
    Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
    Biuro Organizacji i Kadr
    ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
    - w formie elektronicznej:
    za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres ok@szczecin.uw.gov.pl
    z z dopiskiem: "oferta zatrudnienia nr 144867 "

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-11-13

    do końca oferty: 51 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Rozpoczęły się wakacje. Nadmorskie miejscowości zapełniły się turystami. A w związku z tym wzrosło zapotrzebowanie na pracowników. Najwięcej ofert pracy pojawiło się w handlu - lokalach usługowych czy dyskontach. Najwięcej w tym roku ...

    Stawki ponad 40 proc. polskich freelancerów wzrosły w ciągu roku - wynika z danych Useme. W których branżach stawki wolnych strzelców wzrosły najbardziej w 2023 roku?

    Wrzesień jest pierwszym miesiącem obowiązywania zmian w Karcie Nauczyciela i co za tym idzie, nowych przepisów dotyczących emerytury nauczycielskiej - przypomina ZUS.

    Główny Urząd Statystyczny poinformował w swoim komunikacie, że w IV kwartale 2023 roku przeciętne wynagrodzenie wyniosło 7540,36 zł, a w całym 2023 roku - 7155,48 zł.

    Z okazji Dnia Matki, Zakład Ubezpieczeń Społecznych przypomina, na jakie wsparcie z ZUS mogą liczyć ubezpieczone mamy.