Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
główny specjalista
Lokalizacja:
Szczecin
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista do spraw Obrotu Paliwami i Zarządzania Energią oraz Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
70-502 Szczecin ul. Wały Chrobrego 4
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Opracowuje i aktualizuje Plan wprowadzania ograniczeń w zakresie obrotu paliwami i zmniejszania zużycia paliw w województwie zachodniopomorskim wraz z wykazem podmiotów o szczególnym znaczeniu dla funkcjonowania państwa i gospodarki.
- Realizuje czynności w zakresie określania zadań krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego na obszarze województwa.
- Wykonuje zadania związane z koordynowaniem funkcjonowania krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego na obszarze województwa.
- Kontroluje realizację zadań krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego na obszarze województwa.
- Przygotowuje i obsługuje stanowisko kierowania Wojewody krajowym systemem ratowniczo-gaśniczym w sytuacjach nadzwyczajnych zagrożeń życia lub środowiska na obszarze województwa w ramach Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego.
- Sporządza projekt wojewódzkiego planu działania na wypadek wystąpienia epidemii.
- Przygotowuje projekty wniosków do Rady Ministrów o wprowadzenie stanu klęski żywiołowej.
- Prowadzi sprawy związane z planowaniem oraz koordynowaniem działań podejmowanych przez Wojewodę Zachodniopomorskiego na rzecz właściwego stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie województwa.
Warunki pracy
- praca o charakterze administracyjno-biurowym, wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej,
- stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, - stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku urzędu, winda oraz urządzenia higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji (niektóre przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych), brak podjazdów;
- w sytuacjach nadzwyczajnych praca może być wykonywana w terenie, poza siedzibą urzędu – w tego rodzaju sytuacjach warunki pracy mogą być nie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
REKRUTACJA:
1 ETAP Złożenie oferty przez kandydata
Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą zakwalifikowane.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach, wzory oświadczeń znajdują się na stronach internetowych ZUW w zakładce:
,,o urzędzie”/,,pracuj z nami”/ ,,ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy w korpusie służby cywilnej”
– oświadczenia dla kandydatów.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone
w niniejszym ogłoszeniu.
Wszystkie wymagane w ogłoszeniu dokumenty: CV, list motywacyjny, zaświadczenia, oświadczenia muszą być podpisane przez kandydatki/kandydatów. W przypadku aplikowania za pośrednictwem poczty elektronicznej dokumenty należy przesłać w formie skanów/zdjęć, a oryginały (poświadczone kopie) dostarczyć w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
2 ETAP Analiza ofert pod kątem spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu
Oferty nie zawierające dokumentów wskazanych w treści ogłoszenia zostaną odrzucone z przyczyn formalnych.
Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań niezbędnych w postaci między innymi wykształcenia, doświadczenia zawodowego/stażu pracy lub wymaganego przeszkolenia, czy specjalizacji nie zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu rekrutacji.
3 ETAP Kontakt z kandydatami spełniającymi stawiane przez nas wymagania
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub e-mailem.
Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia mogą zostać odebrane osobiście w Biurze Organizacji i Kadr w budynku urzędu w Szczecinie, pokój 279
w okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Aplikacje nieodebrane przed upływem tego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.
4 ETAP Udział wyłonionych kandydatów w postępowaniu kwalifikacyjnym
5 ETAP Finalna decyzja i informacja zwrotna
Kontakt telefoniczny z kandydatem wyłonionym do zatrudnienia.
Zamieszczenie wyniku naboru na stronie BIP KPRM oraz stronie internetowej ZUW w zakładce: „o urzędzie”/,,pracuj z nami”/ ,,wyniki naborów na wolne stanowiska w korpusie służby cywilnej”.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego
w obszarze bezpieczeństwa narodowego, zarządzania kryzysowego lub bezpieczeństwa publicznego
pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość przepisów: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, o ochronie ludności i obronie cywilnej, o zarządzaniu kryzysowym, o ochronie przeciwpożarowej
- Znajomość organizacji i funkcjonowania systemu bezpieczeństwa państwa.
- Prawo jazdy kat. B.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność analitycznego myślenia i prognozowania,
- Zdolność do działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresujących,
- Aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE” albo zgoda na poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zwykłego.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Znajomość ustaw: o ochronie przeciwpożarowej - w zakresie nadzoru nad krajowym systemem ratowniczo-gaśniczym, o zarządzaniu kryzysowym w zakresie opracowywania i wdrażania planów zarządzania kryzysowego, o stanie klęski żywiołowej - w zakresie przygotowywania wniosków o wprowadzeniu stanu klęski żywiołowej.
- Znajomość, w stopniu komunikatywnym, jednego języka urzędowego Unii Europejskiej.
- Znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowej organizacji systemu ratowniczo-gaśniczego – w zakresie koordynowania działań tego systemu.
- Przeszkolenie z zakresu zarządzania kryzysowego, ochrony ludności, ochrony infrastruktury krytycznej.
- Ukończone kursy: Kurs Zarządzania Kryzysowego, z ochrony infrastruktury krytycznej, przeciwdziałania klęskom żywiołowym, z zarządzania i planowania epidemicznego
- posiadanie certyfikatów: Koordynatora Systemu Ratowniczo-Gaśniczego, certyfikatu w zakresie Planowania i Zarządzania Energią
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu wraz z np. opisami stanowisk pracy, zakresami czynności, kopiami referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia)
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat nie pracował, nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później.
- kopie Prawa jazdy kat. B
- kopię poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zwykłego
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat nie pracował, nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-29
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Aplikuj do: 29.11.2024 r.
w formie papierowej:
- osobiście, w siedzibie urzędu, w zamkniętej kopercie na adres:
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Kancelaria Urzędu
ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
lub
- pocztą, na adres:
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Biuro Organizacji i Kadr
ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
- w formie elektronicznej:
za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres ok@szczecin.uw.gov.pl
z z dopiskiem: "oferta zatrudnienia nr 144867 "
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »