Kto szuka:
Concentrix
Stanowisko:
Doradca ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Lokalizacja:
Szczecin
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Wsparcie konsumentów z branży energetycznej poprzez przychodzące połączenia telefoniczne oraz maile.
- Zakres tematyki wsparcia: odczyt liczników prądu i gazu, zmiana taryf, omawianie faktur i zmian warunków usług.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie (B2+).
- Otwartość i doskonałe umiejętności komunikacyjne.
- Łatwość w podejmowaniu decyzji.
- Płynność w obsłudze komputera.
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
Firma oferuje:
- Praca w przyjaznym, międzynarodowym środowisku.
- Tryb pracy: najnowocześniejszy biurowiec w samym sercu Szczecina lub home office - wybór należy do Ciebie!
- Prywatna opieka medyczna.
- Benefity: vouchery na zakupy, darmowe aktywności sportowe i wiele innych.
- Ubezpieczenie grupowe.
- Wewnętrzne szkolenia, podczas których możesz rozwinąć swoje umiejętności.
- Możliwość awansów w strukturach firmy poprzez rekrutacje wewnętrzne.
- Możliwość rozwoju umiejętności językowych.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »