Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
REFERENT/SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI OBSŁUGI BIURA I SPRAW CZŁONKOWSKICH
Lokalizacja:
Świnoujście
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/0187
Obowiązki:
Prowadzenie czynności administracyjnych związanych z funkcjonowaniem zasobów spółdzielni, Przyjmowanie zgłoszeń, bieżąca obsługa biura związana z obiegiem dokumentów, ich rejestracją, przygotowaniem projektów umów, nadzór nad sprawami pracownicznymi w tym czasem pracy, wystawianie zaświadczeń, prowadzenie ewidencji dokumentacji, nadzór nad sprawami członkowskimi w tym prowadzenie rejestru członków.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
- średnie ogólnokształcące
Pozostałe wymagania:
- Min. Roczny staż pracy na podobnym na stanowiskuUmiejętność pracy w komputerze, podstawowa znajomość programów komputerowych,dokładność, systematyczność,obowiązkowość,kreatywnośćData rozpoczęcia zatrudnienia: Maj- Czerwiec 2025 r.Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowe kwalifikacyjną: Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa ODRA w Świnoujściu, ul. Boh. Września 75B - po zaproszeniu telefonicznym Praca w godzinach: Poniedziałek 7:00-16:00Wtorek-Czwartek: 7:00-15:00Piątek 7:00 - 14:00
Miejsce pracy: Bohaterów Września 75 B, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: .
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »