eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy ŚwinoujściePRACOWNIK GOSPODARCZY

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

PRACOWNIK GOSPODARCZY

Lokalizacja:

Świnoujście

zachodniopomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/25/0039


Obowiązki:

1.Utrzymanie czystości w budynkach mieszkalnych i budynkach socjalnych z pomieszczeniami przeznaczonymi do wspólnego użytku zarządzanych i administrowanych przez Spółkę, m.in.
a)zamiatanie klatek schodowych i mycie ich,
b)bieżące mycie powierzchni dotykowych (poręcze, balustrady, klamki, przyciski wind, włączniki światła i inne powierzchnie lub elementy często i wspólnie używane),
c)mycie windy wraz z odkurzaniem prowadnic drzwi windy na każdej kondygnacji,
d)mycie drzwi: wejściowych do budynków, pomieszczeń wózkowni oraz pomieszczeń technicznych,
e)usuwanie na bieżąco napisów z lamperii,
f)mycie okien i luksferów,
g)mycie lamperii, kratek wentylacyjnych, cokołów przypodłogowych, kaloryferów, lamp, skrzynek pocztowych i balustrad na klatce schodowej oraz balustrad zewnętrznych, tablic i znaków informacyjnych na zewnątrz daszków nad klatkami,
h)zamiatanie i mycie pomieszczeń kondygnacji podziemnej (pomieszczenia techniczne i hala garażowa) dotyczy wybranych budynków,
i)bieżące czyszczenie rusztu i koryta odwodnienia liniowego w garażu i na zjeździe do garażu/garaży,
j)dodatkowo w budynkach z lokalami socjalnymi w pomieszczeniach przeznaczonych do wspólnego użytku:
codzienne mycie urządzeń sanitarnych, tj. zlewów, umywalek, pisuarów, brodzików i misek klozetowych oraz podłóg,mycie glazury, kratek wentylacyjnych i kaloryferów;mycie luster, lamp, koszy na śmieci na bieżąco,
k)dodatkowe prace związane z utrzymaniem czystości, zgodnie z potrzebami Spółki.
2.Utrzymanie czystości terenu wokół nieruchomości zarządzanych i administrowanych przez Spółkę, m.in.:
a)zieleni i utwardzonych,
b)placu/wiaty przy pojemnikach na odpady,
c)altanach rowerowych,
d)placu zabaw,
e)chodnikach wokół budynków,
f)schodów,
g)podjazdów, miejsc postojowych,
l)stojaków dla rowerów,
m)bieżące czyszczenie ławek, wycieraczek, wycieraczek metalowych z osadnikiem, opróżnianie koszy na śmieci na terenie posesji,
n)grabienie i zbieranie liści,
o)w sezonie zimowym odśnieżanie i usuwanie gołoledzi z ciągów komunikacyjnych, w tym chodników, dojść do budynków, wiat śmietnikowych, rowerowych, w tym skuwanie lodu i posypywanie piaskiem lub mieszanką piasku z solą (w zależności od potrzeb),
p)dodatkowe prace związane z utrzymaniem czystości, zgodnie z potrzebami Spółki.
3.Utrzymanie czystości w budynkach użytkowych zarządzanych i administrowanych przez Spółkę, także w częściach wspólnych oraz sanitariatów i innych pomieszczeń użytkowanych, m.in.:
a)sprzątanie pomieszczeń biur, korytarzy, toalet, pomieszczeń socjalnych oraz pozostałych pomieszczeń (utrzymywanie w czystości elementów wyposażenia biur w szczególności blatów, parapetów, drzwi itp.),
b)zamiatanie klatek schodowych i mycie ich,
c)bieżące mycie powierzchni dotykowych (poręcze, balustrady, klamki, włączniki światła i inne powierzchnie lub elementy często i wspólnie używane),
d)mycie drzwi: wejściowych do budynków, pomieszczeń technicznych,
e)mycie kratek wentylacyjnych, cokołów przypodłogowych, kaloryferów,
f)utrzymanie czystości przed wejściem do budynku,
g)okresowe mycie okien,
h)opróżnianie koszy na śmieci i wymiana worków,
i)uzupełnianie środków higienicznych (papier toaletowy, mydło, ręczniki papierowe)
j)czyszczenie i konserwacja podłóg (m.in. odkurzanie, mycie, polerowanie),
k)dodatkowe prace związane z utrzymaniem czystości, zgodnie z potrzebami Spółki.
4.Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w sprawach związanych z organizacją pracy.
5.Przyjmowanie oraz zgłaszanie do służb technicznych awarii i usterek technicznych dotyczących budynków i lokali administrowanych przez Spółkę.
6.Zastępowanie w czasie nieobecności pracowników komórki organizacyjnej.
7.Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań związanych z zakresem czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego oraz Prezesa Zarządu.



Wymagania:Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • podstawowe

Pozostałe wymagania:

  • Wykształcenie: minimum podstawowe Doświadczenie zawodowe:mile widziane doświadczenie zawodowe o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.Dodatkowe: znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania powierzonych obowiązków na stanowisku pracy.Dodatkowe:1.Doświadczenie w samodzielnym wykonywaniu powierzonych zadań.2.Umiejętność pracy w zespole i organizacji jego pracy.3.Umiejętność pracy pod presją czasu.4.Wielozadaniowość oraz szybkość działania.5.Wysoka kultura osobista.6.Dyspozycyjność.7.Obowiązkowość, odpowiedzialność i rzetelność.8.Komunikatywność, w tym łatwość przekazywania informacji.9.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku pracy.Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: ul. Wyspiańskiego 35C, 72-600 Świnoujście


Miejsce pracy: Wyspiańskiego 35 C, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1. CV i list motywacyjny zawierające dane osobowe, o których mowa w art.221 § 1 Kodeksu pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer telefonu, adres do korespondencji, adres e-mail), informacje o wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia - należy opatrzyć własnoręcznym podpisem, a także klauzulą o następującej treści: Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa) przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Pracownik gospodarczy. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałam/Zapoznałem się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych.2. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę (druk na stronie internetowej TBS Lokum).3. Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe.4. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwo pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu).5. Kserokopie zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach.6. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (druk na stronie internetowej TBS Lokum).Termin i miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 14.02.2025 r. do godziny 1500 w Sekretariacie siedziby TBS Lokum Sp. z o.o. przy ul. Wyspiańskiego 35C (I piętro, pokój 219) z dopiskiem: ,,Nabór na stanowisko pracy Pracownik gospodarczy albo:1. przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@tbslokum.pl albo2. przesłać na adres siedziby spółki: TBS Lokum Sp. z o.o. w Świnoujściu,ul. Wyspiańskiego 35C, 72-600 Świnoujście.Inne informacje:1. Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem.2. Dokumenty składane w oryginale winny być opatrzone własnoręcznym podpisem.3. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.4. Oferty niekompletne, które nie spełniają wymagań niezbędnych określonych ww. ogłoszeniu lub złożone powyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane, oferty zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu rekrutacji.5. Kandydaci, których oferty spełnią wymagania zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą e-mail o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.6. Złożone dokumenty osób, które nie zostaną zatrudnione zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu rekrutacji.7. Dodatkowe informacje można uzyskać:a) nr telefonu: 91321****** (Kadry) lub wew. 42 (Administracja) albob) e-mail: kadry@tbslokum.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-01-28

do końca oferty: 57 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Sprzedaż

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w lutym 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12,9% wyższe r/r i wyniosło 7978,99 zł brutto.

Jeżeli z jakichś powodów nie jesteśmy w stanie samodzielnie załatwić spraw w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, możemy udzielić pełnomocnictwa innej osobie. Kogo możemy upoważnić do reprezentowania nas? Jak to zrobić? Jakich spraw ...

Artykuł podsumowuje Raport płacowy Sedlak & Sedlak dla firm produkcyjnych - wiosna/lato 2024, bazujący na danych zebranych od lutego do kwietnia 2024 roku. W badaniu uczestniczyło 561 zakładów produkcyjnych. Dominujące branże to FMCG (21%) ...

Rok 2025 za pasem, a wraz z nim nowe postanowienia. Co tym razem będziemy chcieli zmienić w naszym życiu? Zaczniemy dbać o kondycję, oszczędzać lub inwestować? Nauczymy się czegoś nowego? Na czym tak naprawdę powinniśmy się skupić aby ...

Jeszcze nie tak dawno początkujący specjaliści IT mogli wybierać spośród skierowanych do nich ogłoszeń. Pracy dla juniorów nie brakowało, a oferowane im wynagrodzenia były atrakcyjne względem przeciętnych. Obecnie siły na rynku pracy ...