eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Świnoujściekierownik oddziału

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

kierownik oddziału

Lokalizacja:

Świnoujście

zachodniopomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Urząd Morski w Szczecinie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik oddziału w Wydziale Energetycznym - Oddział Świnoujście

70-207 Szczecin Plac Stefana Batorego 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kieruje, nadzoruje i sprawuje kontrole nad podległymi pracownikami Oddziału, zabezpiecza właściwe warunki pracy;
  • sprawuje nadzór nad eksploatacją i stanem technicznym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych UMS celem zapewnienia ich prawidłowej pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • planuje i organizuje remonty i konserwacje urządzeń i sieci elektrycznych UMS celem zapewnienia ich prawidłowej eksploatacji;
  • przygotowuje i zabezpiecza potrzeby materiałowe na wykonywanie prac systemem własnym, prowadzi racjonalną gospodarkę materiałową;
  • wnioskuje o wdrożenie nowych rozwiązań technicznych, szczególnie w zakresie eksploatacji oznakowania nawigacyjnego w celu zwiększenia niezawodności działania;
  • uczestniczy w przygotowywaniu założeń projektowych do nowych inwestycji i kapitalnych remontów w branży elektrycznej, przygotowuje uzgodnienia projektów na rzecz podmiotów obcych, a będących w kompetencji UMS;
  • uczestniczy w odbiorach technicznych i przeglądach okresowych budynków oraz obiektów Urzędu – branża elektryczna – stosownie do wymogów ustaw: Prawo budowlane i Prawo energetyczne;
  • sprawuje nadzór nad eksploatacją stacji prostownikowej i akumulatorowni celem zapewnienia źródeł zasilania elektrycznego oznakowania nawigacyjnego.


Warunki pracy


  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;

  • Praca w biurze oraz w terenie, w tym w trudnych warunkach środowiskowych;

  • Brak wind, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych;

  • Częsta praca w delegacjach, z użyciem transportu samochodowego i jednostek pływających;

  • Częste reprezentowanie Urzędu na zewnątrz.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • WYMAGANE DOKUMENTY TJ. ŻYCIORYS (CV), LIST MOTYWACYJNY I OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE.

  • WYNAGRODZENIE ZASADNICZE 5 800,00 zł  BRUTTO + DODATEK ZA WYSŁUGĘ LAT.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
związane z eksploatacją sieci i urządzeń elektrycznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • aktualne świadectwo kwalifikacyjne – uprawnienia SEP kat. „E” i „D” Grupa 1 Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne
  • znajomość zagadnień dot. eksploatacji sieci i urządzeń elektrycznych
  • znajomość obsługi sprzętu komputerowego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie związane z kierowaniem zespołem: 1 rok
  • uprawnienia budowlane w branży elektrycznej
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • kopia dokumentu potwierdzającego doświadczenie zawodowe związane z eksploatacją sieci i urządzeń elektrycznych
  • kopia aktualnego świadectwa kwalifikacyjnego – uprawnienia SEP kat. „E” i „D” Grupa 1 Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych w branży elektrycznej

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-11
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:

    Urząd Morski w Szczecinie
    Plac Stefana Batorego 4
    70-207 Szczecin

    lub złożyć osobiście w Kancelarii Urzędu I piętro, pokój 130

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-09-17

    do końca oferty: 56 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Niemal każda firma przeprowadza dziś szkolenia. Warto wiedzieć, że w określonych przypadkach, czas spędzony na wyjeździe integracyjnym połączonym ze szkoleniem, może zostać potraktowany jako nadgodziny. "Konsekwencją regulacji zawartej w ...

    Wysokość płacy minimalnej to aktualnie gorący temat w Polsce. W 2023 roku mieliśmy do czynienia z dwukrotną podwyżką minimalnego wynagrodzenia. Taka sytuacja będzie miała miejsce również w 2024 roku.

    Zostać czy zmienić? To pytanie zadaje sobie wielu pracowników. W 2017 roku, na podstawie dane z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeanalizowaliśmy progresję wynagrodzeń osób często zmieniających pracę oraz tych, którzy byli lojalni ...

    W ostatnich latach wzrosło zainteresowanie widełkami płacowymi w ogłoszeniach o pracę. Dzięki nim kandydaci mogą zweryfikować własne oczekiwania finansowe jeszcze przed, często wieloetapowym, procesem rekrutacji. Jest to także element ...

    W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń, w 2023 roku uczestniczyło 80 290 osób. 75% uczestników mieszka w miastach powyżej 100 000 mieszkańców, 74% ma wykształcenie wyższe, a 84% jest zatrudnionych w firmach prywatnych. W artykule ...